Gjest Gjest Skrevet 24. august 2011 #21 Skrevet 24. august 2011 Mørke store mystiske øyner på en måte synes jeg er hot på jenter!
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2011 #22 Skrevet 24. august 2011 Ingen gutter som mener noe om øyne? De haddde vel svart hvis temaet var pupper. 1
waldorf statler Skrevet 24. august 2011 #23 Skrevet 24. august 2011 fargen og resten av selve...øyeeplet...vel, det tenker jeg ikke akkurat over. men blikket er selvfølgelig noe av det viktigste hos en jente. og måten hun fester øynene på. flere jenter har sjekket meg opp nesten uten å si et ord, bare med blikket, og det synes jeg er veldig sexy. spesielt når to blikk møtes og begge hviler litt for lenge på hverandre. desverre må jeg si at dette er noe jeg føler er mye vanligere i andre land. i skandinavia er folk veldig redde for øyekontakt med fremmede.
Gjest HunterLady Skrevet 25. august 2011 #25 Skrevet 25. august 2011 (endret) Har ikke sett dem, nei! Eller, det syns ikke så godt på bildet du har nå! Om de ser sånn ut er de nok nydelige! :-) Klart det er lov å mene at man selv har vakre øyne! Nei, de ligner nok ikke heeeelt på Kate Moss sine øyne :gjeiper: Endret 28. august 2011 av HunterLady 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #26 Skrevet 25. august 2011 Innhula øyne... fin farge, though. akkurat sånn som 90% av verdens befolkning 1
Gjest HunterLady Skrevet 25. august 2011 #28 Skrevet 25. august 2011 Innhula øyne... fin farge, though. akkurat sånn som 90% av verdens befolkning Well, thank you!
Gjest Baron Bøffel Skrevet 25. august 2011 #29 Skrevet 25. august 2011 For meg er ikke pene øyne målestokk i det hele tatt, nesten alle jenter sminker øynene til å se ok ut, men dessverre ser jenteøyne så altfor like ut. De betyr derfor fint lite for meg. Øyne er kun viktige dersom de er spesielle og dersom de forteller noe om personligheten. Hårfrisyre og kropp er mye viktigere.
Gjest Nedfall Skrevet 25. august 2011 #30 Skrevet 25. august 2011 Jeg synes det er spesielt pent med brune øyne på menn, mørke brune,ikke sånn mellombrun farge. Men er også pent med ordentlig blå øyne også. Men det er blikket som er det avgjørende. PS Menn med laaange øyenvipper... turn off...sorry, men det er ikke mye mandig. Ok, en ting til som må stusses hos frisøren.
Gjest HunterLady Skrevet 25. august 2011 #31 Skrevet 25. august 2011 Hunters øyne er nydelige. Dine også!
Gjest Bloodless Skrevet 25. august 2011 #32 Skrevet 25. august 2011 (endret) Er helt uenig i at menn med lange øyenvipper er femi. Endret 25. august 2011 av Bloodless
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2011 #34 Skrevet 25. august 2011 Nei, de ligner nok ikke heeeelt på Kate Moss sine øyne :gjeiper: Sminke er juks! 1
Gjest Solmåne Skrevet 25. august 2011 #35 Skrevet 25. august 2011 (endret) Får veldig ofte høre at øynene mine er pene.. så jeg kan legge ved hvis dere vil se link Bildet er kanskje ikke verdens beste.. får ikke frem blåfargen så bra.. menmen Jeg er derimot størst fan av brune øyne.. sukk! edit: fiksa link Endret 25. august 2011 av Solmåne 2
Gjest HunterLady Skrevet 25. august 2011 #36 Skrevet 25. august 2011 Sminke er juks! Nei, det er pynt. 1
Gjest Bjørn82 Skrevet 25. august 2011 #37 Skrevet 25. august 2011 Nei, de ligner nok ikke heeeelt på Kate Moss sine øyne :gjeiper: Er det dine øyne? De var PENE!!!
Gjest HunterLady Skrevet 25. august 2011 #38 Skrevet 25. august 2011 Er det dine øyne? De var PENE!!! De er helt mine. Og tusen takk!
Gjest Bjørn82 Skrevet 25. august 2011 #39 Skrevet 25. august 2011 Jeg synes det er spesielt pent med brune øyne på menn, mørke brune,ikke sånn mellombrun farge. Men er også pent med ordentlig blå øyne også. Men det er blikket som er det avgjørende. PS Menn med laaange øyenvipper... turn off...sorry, men det er ikke mye mandig. Hmmm.. Ikke skal mann ha hår på brystet, ikke skal mann ha skjegg, ikke skal mann ha stubber for det stikker.. Også skal mann ikke ha lange øyenvipper fordi det er femi.. Jeg driter i alt man ikke bør eller skal som mann. Jeg har skjeggstubber, lange øyevipper og hår på brystet. Jeg føler meg ikke femi. =) 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå