Lu74 Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Jordan er et knall fint land med både strand, store dykke/ snorkle (snorklet selv og det var bare helt nydelig) muligheter, bad, kultur og et blid folkeslag. Og ikke minst billig land. Om du trenger mer info om landet så kan jeg anbefale han vi har brukt begge gangene jeg har vært der. Vi har brukt han både som guide og taxi sjåfør, han er god i engelsk og kjenner landet veldig godt. Stiller opp døgnet rundt og gjør oppholdet unikt. Du bør prøve wadi rum og overnatte ute i ørknen i en leir, eller en tur til dødehavet og flyte i vannet som er sunt for kropp og sjel eller Petra. Han heter:Mohammad Al-Qaissi mobil: +962 777441900 mail: [email protected] Neste gang jeg skal dit ønsker jeg å se enda mere av landet er det noen som har tips om gode spa steder og vannfall så tar jeg i mot tips med glede....
Wonders Skrevet 19. oktober 2011 #2 Skrevet 19. oktober 2011 Jeg har sett Aqaba, Jordan har tatt over mye turisme fra Sharm el Sheikh Egypt. Samme type folk som reiser. Kanskje like så greit siden det er så mye opprør i Kairo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå