**tiilii** Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Noen som har tips til hva jeg kan bruke for å rufse kort hår? Jeg er litt kresen nemlig, liker ikke produkter som gjør håret mitt stivt og unaturlig (som skum), tungt, klissete som voks, med dårlig hold som paste... Liker heller ikke at jeg MÅ vaske håret hver dag, noe jeg føler jeg må når jeg bruker styling... Prøver å vaske håret annenhver dag, fordi det ikke er bra å vaske det hver dag. Og,, varmebehandling. Samme kriteriene her, skal helst ikke merke at jeg har den i. Har prøvd en spray fra Matrix, men synes håret blir stivt. Tyr ofte til rettetanga, så jeg må bruke ettellerannet! Frisøren anbefalte saltvannsspray som stylig forresten, noen som har noen konkrete å anbefale?
Mynona Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Jeg bruker sånn pulver. Osis dust it. Det er "tørrvoks". Håret blit litt sånn tovet (men ikke sånn normalt tovet" hvis man bruker masse, men hvis man ikke bruker så masse blir det ikke gæærnt. Den lager volum ved røttene som løfter håret. Liker den veldig godt. Men hvis du tar veldig mye blir håret kjemperart og det er vanskelig å vaske ut.
Mynona Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 (endret) Denne mente jeg: Endret 24. august 2011 av Mynona-83
Mooria Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Osis Dust-it pulveret er det eneste som fungerer for meg i hvertfall.. håret blir ikke klissete i det hele tatt, og du får volum som holder hele dagen. Eneste ulempen er at det kan være litt vanskelig å få ut, så det hender jeg må vaske håret 2 ganger.. men det gjør jeg jo nesten alltid uansett:)
**tiilii** Skrevet 24. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2011 Det Osis pulveret må jeg nok prøve ja! Takk!
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #6 Skrevet 24. august 2011 Giovannisin varmebeskyttende er som å spraye vann i håret. Merker den ikke, men den er nok ikke den sterkeste sprayen selv om den inneholder varmebeskyttende ingredienser. Så vil ikke anbefale den til de som retter håret hver bidige dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå