Gå til innhold

Prute på fretex..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fretex idag og fant et fint speil med skikkelig snirklete "gull"ramme.speilet var helt,men rammen hadde noen sår.prisen var 395.-,og jeg stusset litt for jeg synes det var mye.det er jo tross alt et BRUKT speil....men klarte ikke å gå fra det,så det måtte jo bare være med hjem.

kom til å tenke på om jeg burde prutet på prisen,eller oppfattes det som frekt? siden det er fretex liksom..er jo gjerne vanlig å prute på prisen i bruktbutikker/o.l.

men ja....hva synes dere? må si at jeg synes enkelte ting der ER overpriset...men så går det jo til en god sak osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pruta der ved flere anledninger når jeg virkelig har lyst på noe. Det er jo helt ville priser der! Noen ganger får jeg det rimeligere, andre ganger nytter det ikke. Men bare prøv. :)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg i at Fretex er dyrt! Men jeg tror ikke jeg hadde turt å prutet i og med at det går til en god sak..

Skrevet

Er det bare møblene som er dyre der? Jeg har blant annet kjøpt Drømmehjerte av Cecilia Samartin og Havfruen av Camilla Läckberg der til 25 kr pr stk! Innbundet og så pent behandlet at de ser helt nye ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...