Gå til innhold

Kose med sæden

Gjest Kjempekåtpåkona

Fremhevede innlegg

Gjest Kjempekåtpåkona
Skrevet

Jente; hender det at du smører sæden inn over brystene dine eller huden? Bruker du sæden som glidemiddel når du onanerer deg til orgasme dersom han får orgasme først? Jeg har en frekk ( perverst ??? ) fantasi der kona mi kommer inn på rommet og tar meg på fersken i å onanere! Hun beordrer meg til å fortsette å runke . Så legger hun seg ned helt splitter naken og ber meg om å sprute sæden min over brystene. Så tar hun fingen sin og smører fitta si inn med sæd og fingrer seg sjøl til orgasme mens jeg betrakter den deilige kroppen til kona!! Deiligt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente; hender det at du smører sæden inn over brystene dine eller huden? Bruker du sæden som glidemiddel når du onanerer deg til orgasme dersom han får orgasme først? Jeg har en frekk ( perverst ??? ) fantasi der kona mi kommer inn på rommet og tar meg på fersken i å onanere! Hun beordrer meg til å fortsette å runke . Så legger hun seg ned helt splitter naken og ber meg om å sprute sæden min over brystene. Så tar hun fingen sin og smører fitta si inn med sæd og fingrer seg sjøl til orgasme mens jeg betrakter den deilige kroppen til kona!! Deiligt!!!!

Nei, det pleier jeg ikke. Men syns ikke det er perverst heller. Kan du ikke spørre om det er noe hun kunne tenke seg å prøve da?

• Liker 2
Gjest Kjempekåtpåkona
Skrevet

Jo har tenkt på å spørre henne mange ganger , men tørr ikke pga at hun i utgangspunktet ikke er noen spesiell tilhenger av sæd generellt:( er redd hun skal se på meg som en pervers gris! Men uansett så har vi et deilig sexliv sammen, men ikke farlig å krydre sexlivet litt? ;)??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...