hufsetufsa Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 Nå er jeg så irritert at jeg MÅ spørre om hjelp fra dere kloke kvinner, (og menn). Håper ikke han det handler om leser dette... Jeg har rota meg borti en fyr. En gammelungkar i tredveårene. Vi møttes for noen måneder siden, og vi treffes flere dager i uken. Jeg har barn, og han er derfor VELDIG skeptisk til å involvere seg seriøst med meg. Vi har det kjempefint når vi er sammen, og han behandler meg stort sett som en dronning. Men problemet er at han ikke vil gi meg den minste antydning om hvilken vei dette går...
Sandman Skrevet 26. november 2003 #2 Skrevet 26. november 2003 Unnskyld...men du må ha rota deg borti en kompis av meg med A som forbokstav i navnet sitt... ...dette ER han... ...herregud, så mange damer han rekker å feie over i den std-perioden før dama varsler søndagsmiddag hos svigermor, og "nå er tiden inne til å treffe barna mine"... ...da sklir han alltid stille ut av forholdet...
Gundel Gaukeley Skrevet 26. november 2003 #3 Skrevet 26. november 2003 (endret) , Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley
hufsetufsa Skrevet 26. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2003 Ja jeg er selvfølgelig også i STERK tvil. Han er ganske rar!! Men jeg får liksom ikke mulighet til å finne ut av det, når han MÅ rippe opp i ting hele tiden.
hufsetufsa Skrevet 26. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2003 Høres ut som om du gjør alle de klassiske feilene her....Gamle ungkarer er ikke lette å få hekta, men det går.... Så si hva jeg skal gjøre da! Og hva jeg ikke skal. (Bortsett fra å la han få være jegeren.) Var på date med en annen, og du verden hvor ivrig han ble da...
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #6 Skrevet 26. november 2003 Så si hva jeg skal gjøre da! Og hva jeg ikke skal. (Bortsett fra å la han få være jegeren.) Var på date med en annen, og du verden hvor ivrig han ble da... La han forstå at du er kult, pen, attraktiv, morsom, osv. og at du kan få hvilken som helst fyr du vil. La han forstå hvor heldig han er som har deg. Kanskje. La han jobbe for å få deg. Du må bruke litt kvinnelist. Vanskelig å si akkurat spesifikt hva du må/bør gjøre. Du kjenner jo fyren. Føl deg litt fram, se hvordan han reagerer...
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #7 Skrevet 26. november 2003 Ja, enig med Sandman her. Han får seg nok en del god sex på denne måten her. Jeg er kvinne selv, men noen kvinner er så utrolig lettlurte. Regner meg ikke blant dem.............. Hva kommer det av, denne lettlurtheten? Jeg bare spør! Krev at menn er klare på hva de er ute etter! Ellers vil du komme til å kaste bort viktige år av livet ditt..Er du villig til det?
hufsetufsa Skrevet 27. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2003 Jeg er kvinne selv, men noen kvinner er så utrolig lettlurte. Regner meg ikke blant dem.............. Hva kommer det av, denne lettlurtheten? Jeg bare spør! Krev at menn er klare på hva de er ute etter! Ellers vil du komme til å kaste bort viktige år av livet ditt..Er du villig til det? Søte deg. Du må ikke snakke om ting du ikke vet noe om. Vi møttes med sex som formål! Tror du han er den eneste som får seg bra sex????? Men så viste det seg etterhvert, at vi i tillegg til bra sex, hadde bra kjemi. Vi er veldig like, og trives i hverandres selskap. Så jeg er nok ikke så veldig lettlurt nei. Jeg kan ikke lures til noe jeg vil!
Gjest Kane Skrevet 28. november 2003 #9 Skrevet 28. november 2003 Hvordan forstå en mann? (Eller kvinne for den del) - den som visste det kunne blitt et meget rikt menneske dersom man skrev en bok ( siden bøker er så populære..) Jeg tror personlig ikke en gang menn skjønner andre menn, eller kvinner andre kvinner, heller alltid så ikke ta det så tungt.. Dessuten - ungkarer er karer de også, de lar seg sjarmere - bare gi ham tid...
Gjest Fighter Skrevet 2. desember 2003 #11 Skrevet 2. desember 2003 Vi møttes med sex som formål! Pga. at vi "bare" var elskere, så antok jeg at det var OK å date. Da han fikk nyss om at jeg hadde vært ute med en annen fyr, ble han forferdelig sjalu. Men jeg holder fremdeles øynene åpne for andre... Du ordner med , og har øynene åpne for andre og det er han som ikke er tydelig? Du gir vel ikke helt tydelige signaler til han heller da!
Rapitap Skrevet 2. desember 2003 #12 Skrevet 2. desember 2003 La han forstå hvor heldig han er som har deg. La han jobbe for å få deg. Du må bruke litt kvinnelist. Helt utrolig. Normenn er så TREGE. De må hele tiden lokkes. Noe så egoistisk !? I tillegg må de må lokkes til å spise eksotisk og lokkes til å lære noe. Helt sykt at de må "få" noe fra andre for å utvikle seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå