Gå til innhold

Vil han være venn/fuckfriend/holde meg på gress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr hver dag i ca en måned. Vi fant tonen og etter ca 2 uker etter vi møttes, kyssa vi. Etter noen dager hadde vi sex, og hadde deretter dette omtrent hver dag etter det. Etter å ha hatt sex med han noen dager, fortalte jeg han at han gjerne må rote eller ha sex med andre, men da ønsker i så fall ikke jeg å fortsette, da jeg syns tanken om det er litt ekkel. Han var enig, og sa han ikke hadde tenkt å gjøre det heller, og heller ikke hadde noen lyst til det.

Så går det en tid, og vi begynner å prate om hva vi egentlig driver med, men at vi begge har det fint og at det ikke er noe stress, og at vi ikke trenger definere "hva vi er" ennå. Han, derimot, kysser og tar på meg ute på byen og virker ikke være redd for å vise at vi holder på.

Så kommer dagen hvor han plutselig ikke tar mer kontakt. Jeg merker at jeg er den som tar kontakt først. Jeg aner ugler i mosen.

Så kommer det fram at ting har gått veldig fort for han og ble seriøst for fort, og at han blir litt skremt da. Jeg sier at det ikke er seriøst, og at vi ikke trenger å definere noe forhold, men at vi kan gi det tid og se det an fremover. Det kommer fram av at han er usikker på det meste, om han fremdeles vil møtes, hva han føler for meg, selv om han sier at han elsker sexen vi har, syns jeg er kjempegod å være sammen med, at han liker meg veldig godt, men bare ikke på hvilken måte ennå.

Jeg sier til han at nå blir jeg usikker på alt også. Og forstår det på han som at "nå er alt mellom oss over". Jeg foreslår at vi kan "oppheve" det om å rote med eller ligge med andre, hvis han vil det da? Han svarer at sånn som ting er nå så er nok det det beste.

Nå tolker jeg det som at han er i tvil, men ønsker å leve singellivet og ikke ha denne "regelen" sånn i tilfelle noe bedre skulle dukke opp.

MEN neida, så kommer det frem at han slettes ikke ser på det nå som at "alt er over", og syns vi skal fortsette å møtes og sier at det er dritkjipt om vi skal miste kontakten. Jeg spør om hvorfor han vil at vi skal møtes da, om det ikke er for det intime? Han sier at vi godt kan møtes, og vi trenger ikke ha sex. Jeg får ikke helt ut av han hvorfor han fremdeles ønsker å møtes, og han svarer vel at han egentlig er litt usikker på hvorfor, men at det er "dritkjipt om vi skulle miste kontakten."

Jeg spør han om det ikke vil bli ekkelt for han om jeg hooker opp med noen andre, og at en slik ting vil være vanskelig å hemmeligholde. Da sier han at om jeg vil det, så må jeg jo bare gjøre det. Og spør samtidig om jeg har møtt noen. Da kjenner jeg at jeg blir littegrann skuffa, og svarer han at om han syns det er greit at jeg hooker opp med noen, så er det svaret han leter etter. Da betyr ikke dette noe for han. Da svarer han at jo, dette har betydd masse for han. Og at han bare sier at han ikke kan bestemme om jeg vil hooke opp med noen hvis jeg vil det. Jeg svarer deretter at det er jo HAN som vil ha muligheten til å hooke opp med andre, at det er jo han som vil dette. Deretter får jeg ikke mer svar. Dette var i går, og jeg føler egentlig ikke for å spørre/tekste mer, da det sannsynligvis er bedre å ta dette face to face.

Jeg tror ikke han har rota med andre mens vi har vært sammen, da vi har vært sammen omtrent hver eneste dag og jeg har på en måte en slags innsikt i hvor han befinner seg og hva han driver med. Og han sier han ikke har vært borti noen heller, og jeg tror på han når han sier dette. Ergo tror jeg ikke det egentlig har dukka opp ei ny jente nå nylig.

Jeg sitter igjen med noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg

med å tenke:

Ser han på meg som bare en venn, selv om han tydeligvis liker meg godt og syns sexen er fantastisk?

Holder han meg på gress inntil evt noe bedre dukker opp (og vil ha den muligheten til å da ligge/rote med noen uten å få dårlig samvittighet?) ?

Er han faktisk så usikker at han slettes ikke aner hva han holder på med/tenker/føler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere?

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Vi er 28 og 29 år. Skjønner at dette ble langt skrevet, men følte jeg måtte få med alt for å få et reelt svar, håper noen har noen innspill å komme med! Hva dere tenker, og hva jeg bør/ikke bør gjøre...

Skrevet

Jeg sitter igjen med noen spørsmål jeg håper noen kan hjelpe meg

med å tenke:

Ser han på meg som bare en venn, selv om han tydeligvis liker meg godt og syns sexen er fantastisk?

Holder han meg på gress inntil evt noe bedre dukker opp (og vil ha den muligheten til å da ligge/rote med noen uten å få dårlig samvittighet?) ?

Er han faktisk så usikker at han slettes ikke aner hva han holder på med/tenker/føler?

Det er ikke mulig for noen andre å svare på dette.

Så du må nok få svarene ut av ham. Eller bare trekke dine egne konklusjoner hvis det viser seg å være umulig.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg hadde sagt at enten er vi eksklusive eller så er vi ikke det :)

Han kan da ikke få i pose og sekk? Trekk deg unna en stund så får du se om han savner deg. Du kan jo si at hvis det ikke går noen vei, så er du ikke interessert i å møtes. (om du ikke klarer å bare være venn med han da.) Men om du vil være venn med han så bør dere ikke kose og kysse, det får han bare om dere er ekslusiv ;)

Skrevet

Jeg hadde sagt at enten er vi eksklusive eller så er vi ikke det :)

Han kan da ikke få i pose og sekk? Trekk deg unna en stund så får du se om han savner deg. Du kan jo si at hvis det ikke går noen vei, så er du ikke interessert i å møtes. (om du ikke klarer å bare være venn med han da.) Men om du vil være venn med han så bør dere ikke kose og kysse, det får han bare om dere er ekslusiv ;)

Takl for innspill!

Det er det jeg tenker også. Jeg har faktisk ikke særlig lyst til å verken kysse han eller ligge med han, etter alt dette. Så er nok ingen fare for det.

Tror ikke jeg egentlig vi lvære bare venn med han da.. Jeg får prøve å trekke meg litt unna og gi han litt space. Så får jeg vel se hva som skjer/ikke skjer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...