AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Dere som prøver å gå ned i vekt og dere som har gått ned i vekt: Hva skal man ha på brødskiva? Bortsett fra kokt egg, for det har jeg hørt veldig mange ganger før.
Miki Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Makrell i tomat, skinke, leverpostei, sild, kalkunskinke, ost (er ikke så veldig glad i ost da). Jeg spiser egentlig hva jeg vil bortsett fra nugatti og annet tull. Endra mengde mat, og tok på mer paprika, salat, agurk, tomat osv.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Jeg pleier å lage smørbrød istedet for gamle tørre skiven. Toaster brødet, tar dijon sennep, salatblad, agurk/paprika og skinke på. Ost også om jeg slår på stortrommen.
Envy Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Kokt egg ...... Ellers bruker jeg mye kalkunpålegg, sammen med salat, agurk, paprika etc. Funker for meg
Gjest *Maja* Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Dere som prøver å gå ned i vekt og dere som har gått ned i vekt: Hva skal man ha på brødskiva? Bortsett fra kokt egg, for det har jeg hørt veldig mange ganger før. Magert kjøttpålegg med masse tomat og pepper...mmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå