Gå til innhold

Enda en lavkarbotråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har såvidt startet på lavkarbo og lurer på en ting? Hvordan klarer dere å spise alt det fettet?

i dag f.eks har jeg spist :

egg med avocado og tomat

grønn salat med kylling stekt i olje med litt pesto over

nøtter og litt ost

stekt laks med agurk,paprika og seterrømme.

Nå føler jeg at jeg sitter med fett "opp til halsen"og bare tanken på å spise noe annet enn frukt og fettfattig mat gjør meg uvel :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare la være å følge lavkarbo, liker du ikke fettet så liker du jo ikke dietten.

Skrevet

Sliter med det samme som deg.. Hater alt fettet, men merker jo at jeg er mye mindre sulten, og at det har en positiv innvirking på cm rundt magen.. Så hva gjør man da, hvordan velge mellom pest eller kolera liksom? Bah

Skrevet (endret)

Sliter med det samme som deg.. Hater alt fettet, men merker jo at jeg er mye mindre sulten, og at det har en positiv innvirking på cm rundt magen.. Så hva gjør man da, hvordan velge mellom pest eller kolera liksom? Bah

Jeg gikk på lavkarbo i tre mnd, så gikk jeg over til "vanlig" kost minus sukker & mel, og det gikk veldig fint. Magesekken er krympet og jeg blir fortere mett nå enn før (på "vanlig" mat).

Eller, det blir feil å si bastant uten sukker og mel, jeg tar en skive om jeg er på besøk og jeg spiser litt sjokolade noen kvelder i uka. Har ikke gått opp igjen, enda ;)

Endret av Redbull
Skrevet

hva med oster? de har en del fett og de fleste blir ikke kvalm av ei skive eller 2

bruker mye gauda,nøkkelost, kavli sine smøreoster på tube. Namm..

Ellers bruker jeg kokosolje (uten smak) i kaffen noen ganger.Der får du litt feite lepper hehe..

tror den heter Cocosa Pure i Norge ( jeg kjøper på iherb)

Nøtter har en del fett også

Hva med å lete seg frem på lavkarbo.no etter ting du faktisk liker og spise mer av det ?

Jeg personlig liker ikke smak av rømme,dressinger ,creme F eller Cottage C.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...