AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Det var en tråd her for en stund siden der en mor var spesiellt jævlig mot sin sønn. Jeg husker at han blant annet måtte være i dusjen leeenge under kaldt vann, men jeg er litt usikker på om hun helte chili i munnen hans? Er dette den samme moren som vakte oppsikt verden over allerede den gangen? Syking... Artikkel
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Wooow, fy faen............ En ting er å være så teit i hodet at du mener det virkelig er nødvendig å straffe og plage barnet ditt på den måten, det er å være syk og ha problemer. En annen ting er å bare gjøre dette mot sønnen sin for å komme på dr phil!! Herregud, hun er enda sykere enn jeg trodde da! Om det virkelig bare var for showet sin del? Herregud........
Rosalie Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Münchausen by Proxy - den moderne varianten 2
Kosemose Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Husker jeg leste en artikkel i et amerikansk tidsskrift for noen år siden; haugevis av folk gjør helt syke ting for å få komme på disse showene (Dr.Phil, Opera, Ricky Lake, osv). De lyver og gjør seg selv verre enn de er(!) og i pausene får de kjeft fra produsentene hvis det ikke er "ille nok". Artikkelforfatteren mente at mange amerikanere er helt gale etter å få sine 15 minutter på tv, og at mange av de gladelig selger sjela si for å realisere denne drømmen.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #6 Skrevet 24. august 2011 Husker jeg leste en artikkel i et amerikansk tidsskrift for noen år siden; haugevis av folk gjør helt syke ting for å få komme på disse showene (Dr.Phil, Opera, Ricky Lake, osv). De lyver og gjør seg selv verre enn de er(!) og i pausene får de kjeft fra produsentene hvis det ikke er "ille nok". Artikkelforfatteren mente at mange amerikanere er helt gale etter å få sine 15 minutter på tv, og at mange av de gladelig selger sjela si for å realisere denne drømmen. Jeg er sjokkert, egentlig. Men mest trist og lei meg. Stakkars mennesker, det er jo patetisk, TRIST! KYNISK av industrien, de tjener seg feite på stakkarslige skjebner der ute.
daemonia Skrevet 24. august 2011 #7 Skrevet 24. august 2011 Det var en tråd her for en stund siden der en mor var spesiellt jævlig mot sin sønn. Jeg husker at han blant annet måtte være i dusjen leeenge under kaldt vann, men jeg er litt usikker på om hun helte chili i munnen hans? Er dette den samme moren som vakte oppsikt verden over allerede den gangen? Syking... Artikkel Vet ikke hva jeg er mest sjokkert over jeg... Hun som gjorde de grusomste tingene mot sønnen for å komme på TV, eller Dr.Phil-teamet som bare måtte ha voldelige klipp!!! kjefte: 1
_Malene Skrevet 24. august 2011 #8 Skrevet 24. august 2011 (endret) Jeg får helt vondt i sjelen. Hvorfor hvorfor HVORFOR finnes det så syke mennesker? Og enig med kommentaren over. Dr.Phil- folka må ta sin del av ansvaret..! Endret 24. august 2011 av _Malene
Gullskje Skrevet 24. august 2011 #9 Skrevet 24. august 2011 det jeg syns er værst er at det vi seere som gir dem muligheten til å forsette med slike program ved å ha dette som underholdning! blir helt kvalm... 1
Angelheart2 Skrevet 24. august 2011 #10 Skrevet 24. august 2011 Det var også et tilfelle på Ekstrem Oppussing UsA der en familie hadde tatt til seg en haug med vanskeligstilte barn for å få seg nytt hus. Da TV-teamet hadde reist ble ungene sparket på gate..... Det er mange syke, syke mennesker.....
MalloryK Skrevet 24. august 2011 #11 Skrevet 24. august 2011 Og hun som diktet opp at døtrene var syke, og at de måtte få et spesialtilpasset hus for denne sykdommen. Ungene var friske...
Kosemose Skrevet 24. august 2011 #12 Skrevet 24. august 2011 Jeg tenker det er et tankekors at disse "gode, varme og snille sjelen" (Dr.Phil, Opera, Super Nanny, osv) tjener seg så søkkrike på å hjelpe disse menneskene på reklame-tv. Hvis de virkelig vil hjelpe, så finnes det mange måter å gjøre det på som ikke innebærer at hele verden får innblikk i bedritne liv og personlige tragedier. Verst i så måte er jo disse som viser "ustyrlige barn" som man skal få skikk på. Hvordan vil det være å vokse opp når du har vært drittunge på daytime-tv over hele verden?? Skal vedde på det kommer til å komme en del studier på disse fenomenene om noen år, og at man vil være unisont rystet over hva man utsatte unger og folk i ubalanse for, kun for at noen enkeltmennesker skal tjene seg søkkrike på reklamepenger 2
Namine Skrevet 25. august 2011 #13 Skrevet 25. august 2011 jeg lagde en tråd om dette, for jeg ble helt satt ut over hvor ond det går ann å være.. Men det tar jo kaka, gjøre det med vilje for å være på tv?! Det er på dr.phil nå, et tilbakeblikk for å se hvordan det går med de.. Stakkars guttunge ass.
Gjest frøken am Skrevet 25. august 2011 #14 Skrevet 25. august 2011 jeg lagde en tråd om dette, for jeg ble helt satt ut over hvor ond det går ann å være.. Men det tar jo kaka, gjøre det med vilje for å være på tv?! Det er på dr.phil nå, et tilbakeblikk for å se hvordan det går med de.. Stakkars guttunge ass. Ser det her også. Det ser ikke ut til at de har fått med seg at hun lyver enda? Får se hva som skjer etter pausen.
Namine Skrevet 25. august 2011 #15 Skrevet 25. august 2011 Ser det her også. Det ser ikke ut til at de har fått med seg at hun lyver enda? Får se hva som skjer etter pausen. Nei, ser ikke sånn ut.. Hun pøvde nok å holde på dette så lenge som mulig, så hun fikk mer tvtid.. fysj og æsj!
lille-lure Skrevet 25. august 2011 #16 Skrevet 25. august 2011 Dette er helt grusomt! Jeg får utrolig vondt inni meg. Jeg fatter ikke at hun fortsatt har barna...
Gjest frøken am Skrevet 25. august 2011 #17 Skrevet 25. august 2011 (endret) Men det er noe stusselig over måten hun prater på... Kjøper det ikke helt. Ahh denne episoden er fra FØR rettsdagen. Endret 25. august 2011 av frøken am
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå