Gå til innhold

Kor stramme skal treningstights vere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis er det ved kjøp av treningstights og storleikar? Skal ein kjøpe den strammaste ein får på seg? Eller bør ein ha litt å gå på (tenkjer då ikkje at det skal vere mykje stoff til overs :fnise: ). Eg prøvde to storleikar, og eg vart litt usikker på om dei går litt ut og om det er lurt å ha dei litt stramme for å halde ting og tang på plass..

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg vil ha de stramme, men ikke ubehagelig stramme :) Vanskelig å forklare. Kjøp de du liker best!

Skrevet

Jeg vil ha de stramme, men ikke ubehagelig stramme :) Vanskelig å forklare. Kjøp de du liker best!

Men det var det eg var så usikker på ;) Korleis merke har dei beste treningstightsane?

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg liker Nike, de er myke og behagelige, samtidig som de strammer ganske godt. Og H&M sine er også ganske gode! :)

Skrevet

Eg kjøper dei som er så stramme at dei ikkje "henger" bak, men ikkje så stramme at det hemmer bevegeligheten eller trusa viser igjennom. Merker at nokon er litt strame rundt knea, dei styrer eg unna.

Ta den du kan bevegen deg fritt i, men som sitter bra og ikkje er gjennomsiktig :)

Skrevet

Jeg liker Nike. Jeg får på meg S, men kjøper M fordi de er mer komfortable. De vier seg ikke ut i det hele tatt. Vanlige bukser har en tendens til å vie seg ut på rumpa og lårene for meg, men det gjør ikke treningstights (heller ikke de billigste), og strikken i livet er relativt stram uansett.

Skrevet

Du ma nesten kjenne etter hva du syns er behagelig selv. Prøve litt forskjellig.

Men jeg liker hvertfall at tigthsen sitter stramt, uten å presse noen steder.

Jeg er også fan av Nike. Syns de har utrolig gode tigths

Skrevet

Kjøp den størrelsen som passer. Alt for ofte hører og ser jeg damer som liker treningstightsene stramme så de velger 1-2 størrelser mindre. Resultatet er gjennomskinnelig så alle og enhver ser stringen på treningsstudioet. Det er ikke likt lys der ute som inne på badet..

Skrevet

Kjøp den størrelsen som passer. Alt for ofte hører og ser jeg damer som liker treningstightsene stramme så de velger 1-2 størrelser mindre. Resultatet er gjennomskinnelig så alle og enhver ser stringen på treningsstudioet. Det er ikke likt lys der ute som inne på badet..

Aldri sett undertøyet til noen i treningstigths før, men kanskje jeg bare har vært heldig :P

Men enig i at det er dumt med en som er for liten.

Den bør sitte på, men ikke skvise deg. Hadde tatt meg en runde å prøvd så kjenner du fort hva som er riktig for deg å ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...