Mamma1 Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Jeg er akkurat ferdig med boken og er dypt grepet. Herregud for en fantastisk, trist og flott historie. En av de beste bøkene jeg har lest på lenge. Hva syns du?
Brunhilde Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Jeg syns boken var god, men kanskje litt enkel og lite dyptgående. Historien er flott og viktig, men jeg følte at forfatteren ikke helt klarte å formidle personene slik de var tenkt å være. Hvis du likte boka burde du forresten se filmen hvis du ikke allerede har gjort det, den var slett ikke dum.
Mamma1 Skrevet 24. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2011 Jeg leste boka i går og såg filmen i dag. Ble ikke imponert over filmen, ikke nok med at de hadde fjernet så mye av historien at det ble rart, men de hadde forandret for mye i forhold til boka. Men, den er sikkert bedre om man ikke leser boka først.
Bloodless Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Har ikke lest boken, men filmen var så som så.
Orchideae Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 En utrolig god bok, som man ikke vil legge fra seg!
Mamma1 Skrevet 25. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2011 Nei, filmen var ikke imponerende. De hadde utelatt veldig mye, mannens utroskap, at Saras mann kun var bevisstløs, barberingen av barna, lidelsene. Jeg forstår jo at de må utelate en del, men dette var ikke bra.
Gjest Prozac Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Hvis man liker kiosklitteratuer, så var den boka fin.
Brunhilde Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Hvis man liker kiosklitteratuer, så var den boka fin. Ja, jeg er faktisk enig med deg i dette. Den var litt sånn, populstisk, og jeg syns faktisk filmen formidlet historien bedre enn boka gjorde, kanskje fordi boka (også) var temmelig grunn.
Glynis Skrevet 26. august 2011 #9 Skrevet 26. august 2011 Jeg ble anbefalt den fordi den var så innmari bra og dyp og fantastisk, og jeg synes den var forferdelig. Den var på en måte veldig lite organisk, og ja, jeg synes den var grunn. Jeg synes språket var litt flaut å lese, og det var veldig veldig kiosk.
Gjest Katee Skrevet 26. august 2011 #10 Skrevet 26. august 2011 (endret) Det er absolutt en sterk historie, men jeg følte ikke at forfatteren helt klarte å formidle den godt nok. Grei nok, men savnet noe dybde Endret 26. august 2011 av Alyah
pinar Skrevet 26. august 2011 #11 Skrevet 26. august 2011 Føler at denne boken hadde vært bedre om den var skrevet av Victoria Hislop. Jeg sysn hun er veldig flink på den typen bøker hvor man spiller på både nåtid og fortid,kjærlighet og krig.
Rotehøna_21 Skrevet 28. august 2011 #12 Skrevet 28. august 2011 Jeg syns faktisk boka var ganske bra jeg da.. Men enig at skrivinga ikke var det beste. Men likte historien veldig godt, men var kanskje litt små skuffa over slutten også. Men alt i alt syns jeg det var en bra bok..
Nuttery Skrevet 28. august 2011 #13 Skrevet 28. august 2011 Den var av typen "kjedelig, men du klarer ikke legge den fra deg". En stund siden jeg leste den, men syntes vel den var helt grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå