Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ho kler betre si naturlege hårfarge, men ho er no langt frå forferdeleg ,ed farga ho har vald.

• Liker 1
Skrevet

Grusom, faktisk :fnise:

Synes hun ser flott ut, jeg. Klærne stod godt til den nye hårfargen. Det som er problemet (i mine øyne) er at det ser ut som om hun har farget håret hjemme, type; stripet hår som ikke suger til seg farge jevnt = skjoldete resultat. Fargen ble fin i luggen (der håret er minst slitt), men glir ut i lengder som ser helt utvaskede ut. Litt gult nær røttene også, enten det er gamle striper som skinner igjennom eller nye som liksom skal gi "spill" i håret. Om en frisør har gjort dette bør vedkommende virkelig skamme seg, men det er jo uansett lett å fikse litt på fargen. Håper hun gjør det, for hun er flott med mørkere hår.

• Liker 6
Skrevet

Det var da litt av en måte å si at noen ikke kler en hårfarge på.

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Haha, jeg som trodde det hadde skjedd noe alvorlig :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Javel?? For et misbruk av ordet forferdelig.

• Liker 8
Skrevet

Forferdelig, Nei. Mindre kledelig, ja.

• Liker 1
Skrevet

Det var også noe å si om et menneske.

• Liker 3
Skrevet

Hun så litt mer kjedelig og satt ut enn som blondine. Men grusom? :klo:

Skrevet

Jeg synes hun er finere som blond, men hun så da ikke ille ut. Forferdelig var hun ikke.

Skrevet

Jeg synes hun er finere som blond, men hun så da ikke ille ut. Forferdelig var hun ikke.

Skrevet

Hun kler nok en annen farge enn blond muligens, men ikke denne helt katastrofal.

Kjære vene , hva skjer i røttene der? Er hun gråhåret? Det skal hun få være, og det er ikke noe galt i det. Men i det hun skjuler det, og det på en så forferdelig måte bør noen gripe tak i dette med en gang...

• Liker 1
Gjest Spinell
Skrevet

Her skamroses Maddes nye stil, uvisst av hvilken grunn.

Jeg synes det ser ut som dårlig hjemmefarge med ettervekst...

Ordet forferdelig synes jeg likevel er litt i sterkeste laget. En hårfarge er aldri verdens undergang, ikke tar noen skade av det, og hun er jo av de som ser veldig pen ut omtrent uansett hva hun finner på.

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg synes det så ut som hun prøvde å se mer ut som sin storesøster. Fargen var ikke fin, men langt ifra forferdelig.

Skrevet

Eh...det er mulig jeg er fargeblind, men jeg syntes hun så mye bedre ut slik enn som blondine. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Fargen er feil i forhold til hudfargen hennes. Hun har mistet gløden hun hadde som blond, men hun kan helt fint få den tilbake ved å farge håret i riktig farge.

Skrevet

Synes hun passer å være blond best, men synes ikke hun ser forferdelig ut, synes den var fin jeg.

Skrevet

Jeg synes Madde er flott. Hårfargen er nok en smule uheldig ja, men prinsessen ser jo ikke forferdelig ut.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Tror det hadde vært mer kledelig med en dypere brunfarge på håret,men hun va da fin nok nå også syns jeg.

Skrevet

Hun kunne nok valgt en finere farge, men synes det var finere slik hun var nå. Hun så litt voksnere/modnere ut nå, på en positiv måte, altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...