AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Når parten med hovedomsorg trenerer samvær, hva gjør jeg da? Hvor henvender jeg meg, og hvem kan hjelpe?
Jannu Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 (endret) Ta kontakt med familievernkontoret der du bor, ta en prat med de så kan de kalle inn den andre forelderen til møte. Da får dere snakket om samværet og får alt på papir, samtidig som det er en ansatt der som hjelper til og veileder. Endret 24. august 2011 av Jannu
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Har samvær på papir. Her er det ene parten som nekter å gi fra seg ungen til samvær.
Jannu Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Da er fortsatt familievernkontoret rette plassen, ta en tlf og avtal først et møte for bare deg. Så blir dere enige om hva dere skal gjøre videre. Antakelig vil de nok kalle inn den andre parten til et møte sammen med deg.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Når parten med hovedomsorg trenerer samvær, hva gjør jeg da? Hvor henvender jeg meg, og hvem kan hjelpe? Familevernkontor - mekling. Advokat. Rettsak. Ikke krangle med moren, til det er tilden for kostbar. Kontakt familervernkontor. Få meklingsatteat uasett om det blir avtale om samvær. Meklingsattest til advokat som kan ta det videre for deg i retten. Ikke nøl, hver bestemt. Mange sier unngå retten, jeg sier det mottsatte for å unngå krangel omsamvær som ikke går i orden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå