AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 ja, noen som vet hvordan de vakre eldre damene i hollywood holder seg i form og så fin hud osv?
Gjest Uglefot Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 En bag med penger er alt du trenger! Litt plastisk kirurgi og det beste innen hudpleie så kommer du ganske langt vil jeg tro At de sitter å belærer folk om å drikke masse vann, spise sunt, trene og få skjønnhetssøvnen, det alene tror jeg nok ikke har hjulpet dem hele veien.
Gjest NozMonster Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 botox, puppeløft, Restylane, personlig trener, raw food dietten er jo ganske populær... oooog slike ting!
Wonders Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Hver uke har de sikkert 3 avtaler med oppussing av kropp. Frisør, manikyr/pedikyr, hudpleie, hudsliping, botox, laser, øyenbryn, vipper, bleking av visse stder på kroppen, tannleger, trenere, kostholdsteksperter, stylister, fjerning av hår... De har som jobb å se bra ut, så klart de bruker mye tid og penger på det... De eldre begynnte på 70/80-tallet. MYE er gode gener! De våkner ikke slik om morgenen. De ligner på oss :gjeiper: Her er flotte bilder http://morningbounce.wordpress.com/2009/11/25/stars-without-make-up/
Loveangel Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 De bruker myyyye penger på å se bra ut. alt fra hudpleie,, tannleger, plastisk kirugi, botox, restylane, manikyr, pedikyr, personlig trenere, egne make up stylister og frisører. Høres egentlig veldig overfaldisk ut, men i den bransjen går nok mye på utseende.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Vel om du hadde hushjelp/assistenter osv til alt det praktiske, personlige trenere som du har god tid å trene med, strenge dietter, uhorvelige mange penger til dyre hudpleie og sminkeprodukter, i tillegg streng displin med deg selv, sett slik ut i eldre alder. Tror ikke nødvendigvis alle bruker botox og plastisk kirugi, men vil tro de fleste bruker enormt mye tid på trening og skjønnhet ellers. Når normale folk bruker 8-9timer på jobb og reise ti/fra, og husarbeid så trener de gjerne.
Jade Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 Retusjering av bilder hjelper også på Og mangfoldige tusener på personlige trenere og stylister. Tipper jeg hadde sett ganske bra ut om jeg hadde hatt tid til å bli sminket, trent og stylet hele dagen, og operere resten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå