juliane Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Samboeren min er fadder til en gutt som straks fyller ett år, og vi prøver å finne på en lur bursdagsgave. Har lite kontakt med foreldrene og har ikke sett gutten siden dåpen (slekt som bor langt unna), så vi vet ikke hva de har eller ikke har. Må være noe lite og lett som kan sendes i posten uten at det koster flesk, og helst ikke alt for dyrt - vil ikke legge lista for gaver for høyt nå første gangen. Vi bor i Oslo og de bor på et bittelite sted i "gokk", så det hadde jo vært morsomt å kjøpe noe litt spesielt som de ikke får tak i der de bor. Noen som har noen tips til meg?
Gjest pysepusen Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Dette liker min ettåring: - stablebeger - Duplo - byggeklosser - biler - baller - bøtter og spader - putteleker
Susan Sto Helit Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Bøker er jo fint... Det finnes egne klaffebøker for de minste som har vært kjempepopulære hos begge mine. De er gitt ut av Litor, og er til salgs hos Univers.no og i de fleste lekebutikker. Ellers ville jeg kanskje kjøpt klær eller noe, noe av kvalitet...
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Den boka her er rett populær i den alderen: Den lille muldvarpen som ville vite hvem som hadde bæsjet på hodet hans Finnes både med pappsider og vanlige papirsider.
Gjest pysepusen Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Lille larve aldri mett? Med orm? Den er kul! Ellers liker vi noen sangbøker som heter "Sanger på fanget". Kjempefine Gleder meg bare til han har tålmodighet til å lese bøker
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Ulltøy evt andre tøffe klær (Oslo har jo masse barnebutikker med stort utvalg). Det satte iallefall jeg pris på da mitt knøtt ble et år. 2
kirstiJ Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Nå husker jeg ikke hva butikken heter, men ned mot rådhusplassen ligger det en butikk der de selger litt spesielle barneleker. Offentlig kvalitetsting, mye av tre. Jeg ville tatt meg en tur dit!
Jannu Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Ullundertøy til vinteren var et godt tips, og noe de garantert setter pris på!
Pupsilure Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Nå husker jeg ikke hva butikken heter, men ned mot rådhusplassen ligger det en butikk der de selger litt spesielle barneleker. Offentlig kvalitetsting, mye av tre. Jeg ville tatt meg en tur dit! Du mener nok Riktige Leker. Mye fint der ja! Sprell i Bogstadveien (?) har også mye fine, spesielle leker. Min ettåring fikk mye klær til bursdagen, gummistøvler, bøker og penger. Han fikk bl.a. en bok fra Posten som var veldig fin, med forskjellige materialer som han kan kjenne på, speil osv. Jeg har akkurat kjøpt skinntøfler til han fra eBay, som jeg er svært fornøyd med! Hvis du har litt tid, så rekker du kanskje å bestille. Min lenke
Susan Sto Helit Skrevet 26. august 2011 #10 Skrevet 26. august 2011 Du mener nok Riktige Leker. Mye fint der ja! Sprell i Bogstadveien (?) har også mye fine, spesielle leker. Min ettåring fikk mye klær til bursdagen, gummistøvler, bøker og penger. Han fikk bl.a. en bok fra Posten som var veldig fin, med forskjellige materialer som han kan kjenne på, speil osv. Jeg har akkurat kjøpt skinntøfler til han fra eBay, som jeg er svært fornøyd med! Hvis du har litt tid, så rekker du kanskje å bestille. Min lenke Alternative skinntøffler selges på www.tinyzone.dk. Vi er veldig fornøyd med disse, og i salgskategorien har de gjerne noen billigere utgående modeller. (Pass på 200kr grensen. ) De sender på bare få dager fra Danmark, så det rekker du antagelig fint. (Hvis det ikke skulle vært sendt videre nå i helgen.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå