Maria M Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Så nå er det enderlig min tur til å dra ut å reise. Jeg har en rekke biletter å velde mellom, og de fleste av dem har mellomlanding i Tyrkia. Så jeg lurte på om noen har gode erfaringer om hvor langt tid man trenger for å rekke den andre flyet. Er veldig redd for at jeg ikke skal finne frem til gaten i tide.....
Trulte:-) Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 kommer helt an på hvor stor flyplassen er.. reiser du videre med samme selskap? det gjør ofte saken litt enklere, for da er de klar over at du skal videre, og legger til rette for at du skal rekke det... (blant annet ved at du får sjekke bagasjen helt frem) hva er alternativene dine, da?
Maria M Skrevet 24. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2011 kommer helt an på hvor stor flyplassen er.. reiser du videre med samme selskap? det gjør ofte saken litt enklere, for da er de klar over at du skal videre, og legger til rette for at du skal rekke det... (blant annet ved at du får sjekke bagasjen helt frem) hva er alternativene dine, da? Flyplassen heter "Ataturk international airport"....har aladri vært der før så jeg hvet ikke hvor stor det er der Men, ja, jeg reiser med samme seleskap hele veien.
Trulte:-) Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Da er det høyst sjeldent at de legger opp til at du skal kunne rekke flyet videre.. hvor lang tid har du på flyplassen, da?
Maria M Skrevet 24. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2011 Da er det høyst sjeldent at de legger opp til at du skal kunne rekke flyet videre.. hvor lang tid har du på flyplassen, da? ca. 3 timer
Trulte:-) Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 ca. 3 timer Kan ikke skjønne annet enn at det går bra, og at du har mer enn nok tid.... gitt at alt er i rute, selvfølgelig :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå