Gå til innhold

Gutter se hit! Han "leker" hard to get

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe helt nytt for meg, jeg har nå kommet over en mann som jeg tror jeg virkelig liker. Problemet er bare at jeg ikke ANER hvor jeg har han. Vi har "holdt på" i sånn 2 mnd. Problemet er bare at jeg får følelsen av at han vil at jeg skal "jakte" på han. Vi snakker ikke så mye sammen sånn til vanlig, utenom når vi da treffes, som er ukentlig. Han gir stadig utrykk for forskjellige ting, i det ene øyeblikket virker det som han er litt intressert, men i det neste virker han helt uintressert.

Det er ofte han som innleder til samtaler når vi ikke er sammen og han er alltid mer intressert i meg når vi treffes i sosiale sammenhenger fremfor andre kvinner (klemmer, holder rundt meg osv.), ihvertfall som jeg oppfatter. Vi har endel felles venner, noe som gjør at vi ofte er på de samme tilstedningene. Nå føler jeg det har gått såpass med tid at jeg vil vite hva dette er, men jeg er livredd for å starte opp en sånn samtale. Jeg er redd for at hvis han ikke gjenngjelder mine følelser at han da vil flykte unna. Men igjen, så gir jeg jo ikke akkurat uttrykk for at jeg har noe spesiellt med følelser for han heller, selvom det selvfølgelig er mulig for at han har snappet det opp fra en tid til annen når vi er sammen.

Spørsmålet mitt er egentlig hvordan ville dere ha reagert om en kvinne fortalte om følelsene sine?

Ps. grunnen til at jeg sier han er "hard to get" er siden han for en stund siden sa til meg at det er mer spennende når jeg ikke vet hvor jeg har han?! og ja, på måten han oppfører seg. Minner om en kvinne som er hard to get.

Med vennlig hilsen kvinne 24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er noe helt nytt for meg, jeg har nå kommet over en mann som jeg tror jeg virkelig liker. Problemet er bare at jeg ikke ANER hvor jeg har han. Vi har "holdt på" i sånn 2 mnd. Problemet er bare at jeg får følelsen av at han vil at jeg skal "jakte" på han. Vi snakker ikke så mye sammen sånn til vanlig, utenom når vi da treffes, som er ukentlig. Han gir stadig utrykk for forskjellige ting, i det ene øyeblikket virker det som han er litt intressert, men i det neste virker han helt uintressert.

Du får ta tak i de sakene han uttrykker når han uttrykker dem.

F.eks ved da å spørre hva han egentlig mener med det han sier. Altså få til en dialog rundt hver enkelt sak.

• Liker 1
Skrevet

Det er alltid best å bare fortelle hva du føler med en gang. Samme hva som skjer så kommer du over det. Drive å styre, lure og tulle er bare bortkasta.

Gjest NozMonster
Skrevet

ikke at jeg er gutt meeen, jeg svarer for det.... det der hadde jeg ikke giddet å være med på altså! jeg hadde mistet både tolmodighet og interesse ganske fort!

Skrevet

Les boka også,! Pensum,!

Skrevet (endret)

... og se gjerne filmen. De som står bak Sex & the city har også laget en film på bakgrunn av boka. Den har samme tittel.

Edit: ser nå at den første linken refererer til filmen.

Endret av nettvenninnen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...