AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Altså en kvinne dere dater eller blir med hjem? Er det nøye at det er pent og ryddig, eller driter dere i det? Dater en fyr som alltid kommenterer han alltid hvor ryddig og fint jeg har det, hvor god smak jeg har osv. Så nå har jeg fått helt angst for å ha så mye som en sokk liggende å slenge!
Gjest hogwash Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Rot bryr meg lite, så lenge det ikke er skittent.
Mr.Omg Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Bare det ikke ser helt bomba ut i hjemmet hennes så er det greit. Men det er jo så klart bare positivt om hjemmet hennes er i en stil jeg liker. Tror ikke du trenger å ha angst for å ha en sokk liggende. Han liker nok bare hjemmet ditt og gir deg komplimenter for det. Kan jo hende at han er vant til rotete damer?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Hehe, jeg har det vel aldri bomba. Men tingen er jo den at jeg selvfølgelig alltid rydder litt ekstra når han skal komme på besøk Det hender jo at oppvasken tar over benken, eller at en og annen hybelkanin får leve fritt et par dager før jeg tar frem støvsugeren...
Steinar40 Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Hehe, jeg har det vel aldri bomba. Men tingen er jo den at jeg selvfølgelig alltid rydder litt ekstra når han skal komme på besøk Det hender jo at oppvasken tar over benken, eller at en og annen hybelkanin får leve fritt et par dager før jeg tar frem støvsugeren... Det er vel relativt normalt å rydde litt før man får fremmede i hus, vil jeg tro? Når man bor i sammen med noen så blir det annerledes.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #6 Skrevet 24. august 2011 Det avhenger. - Dersom det er ei jeg dater så bør det helt klart være en viss orden i hjemmet hennes. Det sier en masse om henne som person, og jeg tror ærlig talt jeg ikke kunne levd samme med ei som ikke ryddet og holdt orden. Såpass ordensmenneske som jeg selv er. - Dersom det er ei jeg blir med hjem for ONS e.l. uten at det er dating i bildet ville jeg brydd meg mindre. Så lenge senga er ren og det er plass til sengekos 1
Stefan Skrevet 24. august 2011 #7 Skrevet 24. august 2011 Det er selvsagt et pluss at dama setter nok pris på hjemmet sitt til å holde det noenlunde i orden.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #8 Skrevet 24. august 2011 TS her. Jeg har det alltid noenlunde i orden, det vil aldri se ut som en scene fra "Hoarders" her... Men det skjer jo at det er litt rot på spisebordet, at jeg kanskje ikke gidder å vaske opp HVER gang jeg har spist. Eller at en stol på soverommet er fylt med klær. Jeg liker å ha det rent og ryddig, men jeg kjenner jo at det er svært vanskelig for meg å ha det katalog-strøkent hver dag. En annen ting jeg er nysgjerrig på er; Selv har jeg en ganske stram og ren stil, jeg liker enkle og stilrene møbler, store bilder og er egentlig ikke så glad i dilldall. Handler litt på loppis, siden jeg har en forkjærlighet for kule møbler fra 50-tallet. Har nesten ingen pynteting, bare diverse lysestaker og sånne ting man faktisk bruker. Jeg får helt frysninger av sånn nusselig shabby chic-stil, med blonder og blomster og greier. Hva tenker dere menn om sånne overfylte dukkeleiligheter?
Steinar40 Skrevet 24. august 2011 #9 Skrevet 24. august 2011 (endret) TS her. Jeg får helt frysninger av sånn nusselig shabby chic-stil, med blonder og blomster og greier. Hva tenker dere menn om sånne overfylte dukkeleiligheter? Nesten like galt som hagen full av nisser og gnomer! hehe På den annen side så er jeg ikke en dritt interessert i interiør og innredning, så hele det ansvaret kunne jeg med glede overlatt til dama - forutsatt at hun levde i den virkelige verden selvfølgelig. Nisser og gnomer i hagen er imidlertid bannlyst! Endret 24. august 2011 av Steinar40 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #10 Skrevet 24. august 2011 Nesten like galt som hagen full av nisser og gnomer! hehe På den annen side så er jeg ikke en dritt interessert i interiør og innredning, så hele det ansvaret kunne jeg med glede overlatt til dama - forutsatt at hun levde i den virkelige verden selvfølgelig. Nisser og gnomer i hagen er imidlertid bannlyst! TS her. Nisser og gnomer i hagen - finnes det folk som har det?? Det er isåfall verre enn verst! Nei, de fleste menn er vel mindre interessert i interiør og sånt. Men når jeg leser diverse interiørblader og -blogger så er det ofte så nusselig og søtt at jeg blir sjokkert over at det bor menn der. Jeg tenker at de må være seriøst barske for å overleve å bo i et Barbiehus
Antlers Skrevet 24. august 2011 #11 Skrevet 24. august 2011 Nesten like galt som hagen full av nisser og gnomer! hehe På den annen side så er jeg ikke en dritt interessert i interiør og innredning, så hele det ansvaret kunne jeg med glede overlatt til dama - forutsatt at hun levde i den virkelige verden selvfølgelig. Nisser og gnomer i hagen er imidlertid bannlyst! Andre gangen i løpet av kort tid jeg ser deg nevne hagegnomer, så nå blir jeg så nysgjerrig at jeg må spørre; har du hatt en traumatisk opplevelse med nisser/gnomer i barndommen? Hvor kommer alt dette hatet fra? TS: Kjenner ingen menn som er spesielt opptatt av hvordan det ser ut hos andre (med mindre det er ekstremt rotete eller skittent), men jeg kjenner flere menn som er opptatt av å holde eget hus ryddig og fint. 2
Gjest Bjørn82 Skrevet 24. august 2011 #12 Skrevet 24. august 2011 Jeg synes det er mye triveligere om det er pent og ryddig hjemme hos jenta. Jeg setter stor pris på ryddighet og mener det sier litt om personen. For eksempel så vil jeg jo anta at dersom hun har orden på tingene sine hjemme, så har hun helt sikkert orden på andre ting også. Men litt hverdagsrot bekymrer meg ikke. Da er det verre med sånn slurverot og at det er skittent. hehe.. Hverdagsrot: Det rotet som blir iløpet av dagen, men som man rydder opp samme dag som det har blitt rotet ut. Slurverot: Rot som har ligget flere dager, oppvask som står siden forrige uke etc. Men det er nå bare meg. 3
Steinar40 Skrevet 24. august 2011 #13 Skrevet 24. august 2011 TS her. Nisser og gnomer i hagen - finnes det folk som har det?? Det er isåfall verre enn verst! Nei, de fleste menn er vel mindre interessert i interiør og sånt. Men når jeg leser diverse interiørblader og -blogger så er det ofte så nusselig og søtt at jeg blir sjokkert over at det bor menn der. Jeg tenker at de må være seriøst barske for å overleve å bo i et Barbiehus De fleste mannfolk bryr seg ikke. Tror faktisk det er så enkelt.
Steinar40 Skrevet 24. august 2011 #14 Skrevet 24. august 2011 (endret) Andre gangen i løpet av kort tid jeg ser deg nevne hagegnomer, så nå blir jeg så nysgjerrig at jeg må spørre; har du hatt en traumatisk opplevelse med nisser/gnomer i barndommen? Hvor kommer alt dette hatet fra? La meg gjette; du har hagen din full av nisser og gnomer? Jeg syns hagen skal være naturlig. Kan ikke fordra den utingen som har kommet ifra statene med å "pynte" hele huset med julebelysing heller. Ser direkte "tacky" ut. TS: Kjenner ingen menn som er spesielt opptatt av hvordan det ser ut hos andre (med mindre det er ekstremt rotete eller skittent), men jeg kjenner flere menn som er opptatt av å holde eget hus ryddig og fint. Det er en vesentlig forskjell på en selv og andre sånn sett, ja. Kvinnfolk konkurrerer nok betydelig mer med hverandre på dette området. Enda verre er det at de blander oss stakkars mannfolka opp i konkurransene sine også! Husker ifra barndommen når mora til en kamerat fikk nervesammenbrudd fordi de ikke hadde det fint nok. Da må det være slitsomt! For ikke å snakke om det gærne kvinnfolket jeg klarte å surre meg borti de seneste årene! Det viktigste for henne var åpenbart å bygge nytt hus. Dvs at jeg gjorde og kostet det selvfølgelig. En må da bare lure på hva det egentlig feiler kvinnfolk faktisk. Endret 24. august 2011 av Steinar40
Stefan Skrevet 24. august 2011 #15 Skrevet 24. august 2011 Steinar burde melde seg inn i Hagenissenes Frigjøringsfront. De er store i Frankrike og har ved en rekke anledninger sluppet løs store mengder med hagenisser. http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/07/13/269153.html
Steinar40 Skrevet 24. august 2011 #16 Skrevet 24. august 2011 Steinar burde melde seg inn i Hagenissenes Frigjøringsfront. De er store i Frankrike og har ved en rekke anledninger sluppet løs store mengder med hagenisser. http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/07/13/269153.html Ja, det finnes åpenbart nok av "nisser" i denne verden
Stefan Skrevet 24. august 2011 #17 Skrevet 24. august 2011 Ja, det finnes åpenbart nok av "nisser" i denne verden Hehehe... helt klart!
Stefan Skrevet 24. august 2011 #18 Skrevet 24. august 2011 Det er en vesentlig forskjell på en selv og andre sånn sett, ja. Kvinnfolk konkurrerer nok betydelig mer med hverandre på dette området. Enda verre er det at de blander oss stakkars mannfolka opp i konkurransene sine også! Husker ifra barndommen når mora til en kamerat fikk nervesammenbrudd fordi de ikke hadde det fint nok. Da må det være slitsomt! For ikke å snakke om det gærne kvinnfolket jeg klarte å surre meg borti de seneste årene! Det viktigste for henne var åpenbart å bygge nytt hus. Dvs at jeg gjorde og kostet det selvfølgelig. En må da bare lure på hva det egentlig feiler kvinnfolk faktisk. Jeg har også vært borti flere med støv på hjernen. Det blir utrolig slitsomt. Det finnes heldigvis en mellomting. Et rent og pent hjem ser jeg på som et stort pluss. Et hjem sier som oftest en del om personen som bor der. 1
Gjest Eurodice Skrevet 24. august 2011 #19 Skrevet 24. august 2011 Nesten like galt som hagen full av nisser og gnomer! hehe På den annen side så er jeg ikke en dritt interessert i interiør og innredning, så hele det ansvaret kunne jeg med glede overlatt til dama - forutsatt at hun levde i den virkelige verden selvfølgelig. Nisser og gnomer i hagen er imidlertid bannlyst! Du har det trivelig hjemme hos deg, skjønner jeg. 1
Steinar40 Skrevet 24. august 2011 #20 Skrevet 24. august 2011 Du har det trivelig hjemme hos deg, skjønner jeg. Jeg bytter ihvertfall ikke ut med ny sofa hvert år; det kan jeg love deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå