Gå til innhold

Hva synes dere om denne dama her da?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Basert kun på utseende og da ignorerer jeg den harry kostymen så syntes ikke jeg hun er spesielt pen i det hele tatt. Trekkene hennes er så store og bulkete, jeg oppfatter ikke det atraktivt i det hele tatt. Slik jeg forstod det er hun atraktiv pga personligheten hennes, og det kan godt hende.

Gjest Badabing
Skrevet

Hot? En barnetv-programleder?

Jeg synes ikke hun var hot, men hun var ikke stygg. Ei vanlig søt jente.

Skrevet

Tingen er at det spiller ingen rolle hva man vil. Det som teller er det som faktisk hender.

Desverre , men med en søte damen på tv tidlig om morgen, frisk blid og hyggelig ....så blir faktisk vi voksne både *** og glad.

Skrevet

Menn som ser på barnetv pga programlederen. Jajamen. :gjeiper:

Synes ikke hun var hot, men veldig søt.

Skrevet

Menn som ser på barnetv pga programlederen. Jajamen. :gjeiper:

Synes ikke hun var hot, men veldig søt.

Vel , noen ser på været ....og ( værdamene ) andre ser på barnetv. Folk er forskjellig, så jeg sier what ever rocks your boat ! "

Gjest Katten.
Skrevet

Ikke min stil, men helt kurrant. Stash henne opp til fest og soveromsøyne, så kunne det funket bra.

Skrevet

Morsomt at "alle" syns hun er helt gjennomsnittlig og ikke særlig pen. Dvs hun er en 5-er?

Mens dere selv rangerer dere farlig nærme 10-tallet :fnise: Jeg nekter å tro at nesten alle her er myyye penere enn hun her. Kanskje hun ikke er smellvakker, men hun er nok finere enn de fleste her når hun er stashet opp!

Interessant hvor lavt man rangerer andre og hvor høyt man rangerer seg selv :gjeiper:

P.S Jeg tror og vet (i følge bildetråder) at mange er pene på KG, men tendensen når man diskuterer andre jenter("gjennomsnittlig", "bare søt", "ikke pen" osv) sammenlignet med tråder der man rangerer eget utseende (maaange 9-ere og 10-ere) er slående :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg synes ansiktet hennes er for lite for de store øynene og tennene, så hun ble liksom spesiell. Og da søt istedet for hot. Men tror nok hun heller er på mitt eget nivå på skalaen. De som skryter av å være 9 og 10 her inne er ofte anonyme.

Skrevet

Synes hun så kjedelig ut.

Gjest HunterLady
Skrevet

Desverre , men med en søte damen på tv tidlig om morgen, frisk blid og hyggelig ....så blir faktisk vi voksne både *** og glad.

Ja, det var det jeg mente altså. Akkurat det samme som deg :)

Skrevet

Ikke min stil, men helt kurrant. Stash henne opp til fest og soveromsøyne, så kunne det funket bra.

Hva er soveromsøyne?

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Synes ikke hun var hot, men nå har jeg aldri sett henne på TV. Har hun masse sjarm og utstråling så kan jeg tenke meg hun blir fabelaktig flott med en gang.

Men bare på bilde så faller hun flatt, helt gjennomsnittlig. Betyr ikke at hun er en 5er, men at hun tilhører den gemene hop som jeg ikke ville snudd meg etter på gata.

Gjest Katten.
Skrevet

Hva er soveromsøyne?

Litt sånn forførende evt kåte blikk.

Gjest Bloodless
Skrevet

Hun så litt sprø ut, men joda, søt nok.

Skrevet

Nå har jeg aldri sett henne før eller hørt henne snakke, Men er hun nordlending?

Hun ser bare sånn ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...