AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Jeg Har ett dyr som jeg var beskymret for, etter og ha vert igjenom flere behandlinger hos forskjellige dyrleger, som ikke finner noe som hjelper. Derfor har jeg også vert hos flere forskjellige, i håp om att noen er flinkere... Sist jeg var hos dyrlegen tokk dem en prøve, jeg fikk en time til behandling men det skjedde noe på hjemmebane så jeg ikke fikk dratt, el avbestillt. ikke lenge etter blir jeg kontaktet fra mat tilsynet. jeg hadde fått en beskymringsmelding fordi jeg ikke møtte til denne timen. Det skall sies att jeg også gikk innom en annen dyrlege, som mente på en annen behandlingsmetode. Jeg brukte vel forlang tid på og stusse på hva jeg skulle gjøre. nå har jeg fått frist v matilsynet til og behandle dyret. Noen med erfaringer??
Green Lady Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 (endret) Jeg antar du har regninger fra de forskjellige veterinærene? Der står det på spesifikt hva dyret er behandlet for, og hva som er brukt. Det burde holde med at du viser denne dokumentasjonen. Men hvorfor har du brukt så mange forskjellige veterinærer? EDIT: Glem det, jeg leste innlegget ditt en gang til Endret 23. august 2011 av Green Lady
Nio Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Jeg forstår ikke helt hva du trenger hjelp med? Er vell ikke verre enn å behandle katten innen fristen? Høres jo ut som det er noe som faktisk haster dersom noen har sendt bekymringsmelding når du ikke kom.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Jeg forstår ikke helt hva du trenger hjelp med? Er vell ikke verre enn å behandle katten innen fristen? Høres jo ut som det er noe som faktisk haster dersom noen har sendt bekymringsmelding når du ikke kom.. Ja, det har blitt drøyet (ca en uke) har bestilt time til vetriner nå føre fristen, Det var noe betennelse fra noe sopp og kløet, som har blitt til stort ubehag, noe som forverres, hvis man ikke tar det med en gang. Hr ikke alle kviteringende, men to av dem, men det er ikke noe problem og få sjonalen tipper jeg. men jeg er redd dem tar fra meg hunden. dette er jo en beskymringsmelding fra en vetriner. Føler i ettertid jeg ikke har tatt hond om dyret, føler meg elendig dyre eier. grunden, har vert stress hos meg, og familie problemer uten og gå i dettalj på det.
Jade Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Kan ikke den andre veterinæren sende bekreftelse på at du gikk der istedet for? Og at du har fått time der før fristen for resten av behandlingen? De tar vel ikke fra deg hunden når du gjør som de sier?
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #6 Skrevet 24. august 2011 Synes det er flott at dyrlegene tar sånne tilfeller på alvor, og melder fra til Mattilsynet! Du må nå ta de på alvor og sørge for at hunden får den nødvendige behandlingen innen fristen som er satt! Ellers synes jeg det er litt dumt at noen kludrer til innleggene sine med ufattelig mange skrivefeil for ikke å bli gjenkjent, men du om det... 3
xinnia Skrevet 27. august 2011 #7 Skrevet 27. august 2011 Har aldri hørt om at en dyrlege sender bekymringsmelding til mattilsynet for ikke å møte til avtalt time, her er det noe mer enn bare en syk hund...
Kosemose Skrevet 27. august 2011 #8 Skrevet 27. august 2011 Har aldri blitt meldt til Mattilsynet, men syns det er flott at det meldes og at meldinger tas til etteretning. Når det gjelder deg og ditt dyr, så bør du vel gjøre som tilsynet ber deg om? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå