Gjest care Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 men på hva :klø: har lyst på noen støveletter og gå til frisøren og stripe håret. ...men hva mer kan jeg bruke penger på i dag? Forslag???
natasha Skrevet 26. november 2003 #2 Skrevet 26. november 2003 Kvinner trenger da alltid smykker - eller hur? Kos deg på shopping!
Gjest care Skrevet 26. november 2003 #3 Skrevet 26. november 2003 Næ, smykker har jeg ikke lyst på. Men takk for forslaget, kanskje noen fete gulløredobber...
natasha Skrevet 26. november 2003 #4 Skrevet 26. november 2003 Sukk - det er jo så mye fine armbånd + kjeder der ute nå. Skulle ønske jeg ikke hadde lyst på halvparten!
Gjest Ethereal Skrevet 26. november 2003 #5 Skrevet 26. november 2003 Antar du tenkte skjønnhetsrelatert? Isåfall finnes det alltid en parfyme der ute som venter på deg MINE penger går for tiden kun til interiørting *sukk*
Gjest care Skrevet 26. november 2003 #6 Skrevet 26. november 2003 Jepp, parfyme. Det skal jeg ha meg. Har faktisk gått tom nå, eller dvs. ønsker noe nytt. Ok, supert. takk
Gjest gurimalla Skrevet 26. november 2003 #7 Skrevet 26. november 2003 Veske og hansker som står i stil til støvlettene?
Gjest care Skrevet 26. november 2003 #8 Skrevet 26. november 2003 Veske og hansker som står i stil til støvlettene? Men der tror jeg at jeg stopper. Blir ca. 3000 :oops: ok, det holder :blunke:
Gjest Diva i.i. Skrevet 26. november 2003 #9 Skrevet 26. november 2003 Nei, søren! STOPPER du når jeg akkurat har sett tråden ??? Filler`n... :x Sånn for sikkerhets skyld : Du har støveletter og håret fikset, og kanskje parfyme ? Da er jeg i allefall enig med gurimalla,- veske og hansker som står i stil med støvlettene er kjempeflott Sjal / skjerf ? Hva med f.eks en ny god bodylotion eller dagkrem ? Eller en ny jakke ? Eller en cd du ønsker deg ? Eller en ny DVD ? Bukse ? Klokke ? ehm :oops: kanskje jeg skal gi meg nå.... Menneh, bare si ifra neste gang du lurer
Gjest care Skrevet 26. november 2003 #10 Skrevet 26. november 2003 Jepp, skal si i fra. Skal prøve å laste ned litt musikk fra nettet nå som det er gratis, men må jo ha blanke cd`er- Takk
missfidget Skrevet 26. november 2003 #11 Skrevet 26. november 2003 Har nettopp vært på en sanne turen selv! Er det ikke merkelig greier at hver gang man har penger til overs, at du finner nok INGENTING?!? Likevel så klarte jeg å kjøpe noe. Jeg kjøpte en velour jakke på H&M, body lotion og body krem på Body Shop, spiste ute på Mexicana, en svart fin genser på MEXX, en nye bok og en nye CD. Og jeg tror nok det var en bluse og på Popin. :oops: Det var GØY! Håper du får kose deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå