AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Hei, kattungen min har slikket "rent" et kvikklunch papir (en liten kvikklunch) er dette noe jeg skal være bekymret for eller er det så lite at det ikke gjør noe?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Var det mer sjokolade igjen eller bare rester? tror ikke du trenger bekymre deg, men følg med på formen h*ns utover kvelden..
Djungelvrål Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Katter sluker mus og fugle hele, også bekymrer du deg om litt sjokolade??? Kattemager tåler det meste.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Det var nok bare smuler... Greit at katter spiser mus å masse rart, men jeg har hørt at sjokolade er giftig.. Takk for svar foressten
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Det var nok bare smuler... Greit at katter spiser mus å masse rart, men jeg har hørt at sjokolade er giftig.. Takk for svar foressten
Næjøss Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Katter sluker mus og fugle hele, også bekymrer du deg om litt sjokolade??? Kattemager tåler det meste. Det finnes stoffer i sjokolade som mange dyr blir syke av. Selv om en kattemage kan tåle mye, så tåler den ikke alt.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Det var nok bare smuler... Greit at katter spiser mus å masse rart, men jeg har hørt at sjokolade er giftig.. Takk for svar foressten
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #8 Skrevet 23. august 2011 Oi, beklager... skulle var ikke meningen å poste det mange ganger...
Green Lady Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 (endret) Katter sluker mus og fugle hele, også bekymrer du deg om litt sjokolade??? Kattemager tåler det meste. ... men ikke sjokolade. (kanskje ikke verdens beste link, men noe informativ er den) Her står det litt mer. Endret 23. august 2011 av Green Lady 2
Næjøss Skrevet 23. august 2011 #10 Skrevet 23. august 2011 Forresten, alle som måtte lure på det, så er faktisk avokado svært giftig for vanlige husdyr, deriblandt katt, hund og hester. Avokado kan føre til nyresvikt hos mange dyr. De fleste tenker ikke over slikt, men man må være obs på hva dyrene våre får i seg, for det finnes mange matvarer vi ser på som ufarlige, som faktisk kan være dødelige for dyr. 3
happypus Skrevet 23. august 2011 #11 Skrevet 23. august 2011 Er fisk bra å gi katter, isåfall hvilken fisk? Hvis jeg husker riktig er rød fisk ikke så bra eller tar jeg helt feil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå