Gå til innhold

Sjokolade og katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kattungen min har slikket "rent" et kvikklunch papir (en liten kvikklunch) er dette noe jeg skal være bekymret for eller er det så lite at det ikke gjør noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det mer sjokolade igjen eller bare rester? tror ikke du trenger bekymre deg, men følg med på formen h*ns utover kvelden..

Skrevet

Katter sluker mus og fugle hele, også bekymrer du deg om litt sjokolade??? Kattemager tåler det meste.

Skrevet

Det var nok bare smuler... Greit at katter spiser mus å masse rart, men jeg har hørt at sjokolade er giftig..

Takk for svar foressten ;)

Skrevet

Det var nok bare smuler... Greit at katter spiser mus å masse rart, men jeg har hørt at sjokolade er giftig..

Skrevet

Katter sluker mus og fugle hele, også bekymrer du deg om litt sjokolade??? Kattemager tåler det meste.

Det finnes stoffer i sjokolade som mange dyr blir syke av. Selv om en kattemage kan tåle mye, så tåler den ikke alt.

Skrevet

Skrevet

Oi, beklager... skulle var ikke meningen å poste det mange ganger...

Skrevet (endret)

... men ikke sjokolade. (kanskje ikke verdens beste link, men noe informativ er den)

Her står det litt mer.

Endret av Green Lady
  • Liker 2
Skrevet

Forresten, alle som måtte lure på det, så er faktisk avokado svært giftig for vanlige husdyr, deriblandt katt, hund og hester. Avokado kan føre til nyresvikt hos mange dyr.

De fleste tenker ikke over slikt, men man må være obs på hva dyrene våre får i seg, for det finnes mange matvarer vi ser på som ufarlige, som faktisk kan være dødelige for dyr.

• Liker 3
Skrevet

Er fisk bra å gi katter, isåfall hvilken fisk? Hvis jeg husker riktig er rød fisk ikke så bra eller tar jeg helt feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...