Arwen Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 Noen som har prøvd? Koster den virkelig 30 kroner? :o
Gjest sexysadie Skrevet 26. november 2003 #2 Skrevet 26. november 2003 Aner ikke; men den er fryktelig irriterende Verre enn den der legolandbåten
Gjest care Skrevet 26. november 2003 #3 Skrevet 26. november 2003 Noen som har prøvd? Koster den virkelig 30 kroner? :o Sikkert ikke noe seriøst, ville vært fall ikke brukt penger på denne, men 30 kroner hva er det, men slik kan jo 20000 andre også tenke, så vips- mye penger å tjene inn på slik. Men jeg hadde ikke giddet å teste..... :blunke: ...har prøvd å teste meg selv, resultatet ble såååååå nedslående at jeg ikke gadd å fullføre testen
Gjest care Skrevet 26. november 2003 #4 Skrevet 26. november 2003 Noen som har prøvd? Koster den virkelig 30 kroner? :o Sikkert ikke noe seriøst, ville vært fall ikke brukt penger på denne, men 30 kroner hva er det, men slik kan jo 20000 andre også tenke, så vips- mye penger å tjene inn på slik. Men jeg hadde ikke giddet å teste..... :blunke: ...har prøvd å teste meg selv, resultatet ble såååååå nedslående at jeg ikke gadd å fullføre testen
Gundel Gaukeley Skrevet 26. november 2003 #5 Skrevet 26. november 2003 Det er ingen IQ-test, men en kunnskapstest!!! En test som skal måle ren IQ skal ikke inneholde spørsmål om f.eks geografi, berømte diktere, bilmerker osv. Det er altså bare juks!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå