Gjest NozMonster Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 den er jo akkuratt ny, men harold and maud!!! det er den besteste filmen jeg kommer på!
Gjest Badabing Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Har jo sett mange nye filmer, men er lettere når man vet hva slags filmer du er ute etter? Og hvor nye?
pandabear Skrevet 23. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2011 Takk Tenker filmer som har kommet i det siste, og jeg er åpen for det meste, bare ikke sånn ekstrem action.
Gjest Badabing Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Generelt synes jeg det kommer få gode filmer for tiden. Av lettvinte komedier synes jeg No strings attached og Easy A var ok, selv om jeg ikke pleier å like den typen filmer. Black Swan var en ganske spennende dramathriller. Annerledes enn hva jeg hadde forventet, men tror det er slik at man enten liker den eller misliker den sterkt. Så den med en venninne. Hun hatet den, mens jeg likte den godt. Så nylig også en utenlandsk film som jeg likte veldig godt, men usikker på når den er fra. The Secret in Their Eyes - veldig bra. Isj, jeg kommer visst ikke på fler i farten, må tenke litt Har nok sett altfor mange dårlige filmer i det siste!
Gjest Badabing Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 Så akkurat den danske filmen Hævnen. Veldig bra! http://www.imdb.com/title/tt1340107/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå