HopelessFear Skrevet 23. august 2011 #21 Skrevet 23. august 2011 Spørs veldig. Noen får til det veldig bra, mens andre misser veldig. Fargekombisjon, hvordan en påfører det og om en kler å ha en så "farlig" farge. Ingenting slår gamle damer med knallrød leppestift langt utenom leppekanten. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #22 Skrevet 23. august 2011 Nja, usikker. Syns det ser rart ut på meg selv, fordi jeg bruker ganske mye øyesminke. Har store fyldige lepper, og det ser fort litt mye ut med rød leppestift. Syns ofte det er kult på andre!
Cathrine88 Skrevet 23. august 2011 #23 Skrevet 23. august 2011 Det har ikke noe med at det smitter over hvis man kliner, da? Det er kanskje ikke så mange menn som tror de ville kledd MACs Russian Red smurt over halve trynet. :gjeiper:
Giacomo_P Skrevet 23. august 2011 #24 Skrevet 23. august 2011 Jeg synes rød lebestift er ubegribelig vakkert, sensuelt og sexy. Men farven må selvsagt avstemmes efter den som bærer den, og den må være litt skikkelig lagt. Generelt synes jeg at ordentlig håndverk i sminken er mye viktigere enn farven i seg selv. Fjortisklatting bevirker ingen verdens ting. Men jeg liker mye og glamorøs sminke hvis den er lagt av en dyktig hånd.
Giacomo_P Skrevet 23. august 2011 #25 Skrevet 23. august 2011 Det har ikke noe med at det smitter over hvis man kliner, da? Det er kanskje ikke så mange menn som tror de ville kledd MACs Russian Red smurt over halve trynet. :gjeiper: Nei. Jeg kan gjerne få MACs Russian Red smurt over både ansikt og det som verre er, hvis jeg synes damen er lekker. Om jeg kler det, er et helt andet og mindre viktig spørsmål. Jeg vilde nok vasket det av før jeg gikk i ambassademodtagelse. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #26 Skrevet 23. august 2011 Er du litt dansk/norsk-forvirra, Giacomo_P?
Giacomo_P Skrevet 23. august 2011 #27 Skrevet 23. august 2011 Er du litt dansk/norsk-forvirra, Giacomo_P? Jeg er både reaksjonær og har udstått min tjeneste i Danmark, takk som spør!
Gjest Eurodice Skrevet 24. august 2011 #28 Skrevet 24. august 2011 Spørs veldig. Noen får til det veldig bra, mens andre misser veldig. Fargekombisjon, hvordan en påfører det og om en kler å ha en så "farlig" farge. Ingenting slår gamle damer med knallrød leppestift langt utenom leppekanten. Når er man en gammel dame etter dine begreper?
Gjest "gjest" Skrevet 24. august 2011 #29 Skrevet 24. august 2011 (endret) Nei. Jeg kan gjerne få MACs Russian Red smurt over både ansikt og det som verre er, hvis jeg synes damen er lekker. Om jeg kler det, er et helt andet og mindre viktig spørsmål. Jeg vilde nok vasket det av før jeg gikk i ambassademodtagelse. Jeg er sikker på at du ville kledd Russian Red over alt. Endret 24. august 2011 av "gjest" 3
Gjest Katten. Skrevet 24. august 2011 #30 Skrevet 24. august 2011 Om jeg ikke husker feil, så signaliserer røde lepper både opphisselse og gode gener. Ergo blir man underbevisst og på et genetisk nivå tiltrukket av det - om det gjøres riktig. 1
HopelessFear Skrevet 24. august 2011 #31 Skrevet 24. august 2011 Når er man en gammel dame etter dine begreper? Kanskje når en runder 80 :gjeiper: men bare kanskje.
johoo Skrevet 24. august 2011 #32 Skrevet 24. august 2011 jeg er jente da. så kanskje det er litt feil at jeg svarer. Men jeg gjør det allikevell:P Jeg synes røde lepper er flott og jeg har fått mange flotte komentarer på leppene når jeg har knall rød leppestift. Jeg gjør det dog veldig sjeldent. For røde lepper er fint når det er fint lagt men fryktelig stygt når det begynner å gå vekk. Rød leppestift bør også bli lagt på med kost og må påføres hele tiden. Jeg synes det er flott, men veldig stress:)
Gjest Moohaha Skrevet 24. august 2011 #33 Skrevet 24. august 2011 Jeg synes det kan være både sensuelt,sexy og pirrende.
Gjest Eurodice Skrevet 24. august 2011 #34 Skrevet 24. august 2011 Kanskje når en runder 80 :gjeiper: men bare kanskje. Da kan jeg ta det med ro lenge ennå. Jeg tenkte du kanskje var en 17-åring som regner alle over 30-35 år som gamle .
mia pia Skrevet 24. august 2011 #35 Skrevet 24. august 2011 Hm.. Trodde foresten "fyr" i flertallsform var vanlig. Her jeg bor hvertfall. "fyra"
Gjest Eurodice Skrevet 24. august 2011 #36 Skrevet 24. august 2011 Hm.. Trodde foresten "fyr" i flertallsform var vanlig. Her jeg bor hvertfall. "fyra" Entall: en fyr, fyren, flertall: fyrer, fyrene. 1
Giacomo_P Skrevet 24. august 2011 #37 Skrevet 24. august 2011 Jeg er sikker på at du ville kledd Russian Red over alt. Det er bare én måde å finde det ud på......
Gjest "gjest" Skrevet 24. august 2011 #38 Skrevet 24. august 2011 Det er bare én måde å finde det ud på...... Fiffig svar.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #39 Skrevet 24. august 2011 Det er bare én måde å finde det ud på...... Med fare for å høres frekk ut (det er kun ment som et spørsmål), hvorfor skrive dansk når du ikke kan det?
Giacomo_P Skrevet 24. august 2011 #40 Skrevet 24. august 2011 Med fare for å høres frekk ut (det er kun ment som et spørsmål), hvorfor skrive dansk når du ikke kan det? Kjære deg, mitt sprog er blitt en slags hybrid. Jeg kan godt skrive korrekt dansk eller korrekt bokmål hvis jeg må. Oftest blir det en variant av meget konservativt rigsmål. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå