Pasjonsblomst Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 hei Jeg er idag på CD 26, med 6 dager mot IKM. Har igår hatt skikkelig "gangsperr"/ømme muskler oppe/bak på begge leggene. verker litt når jeg går. I natt våknet jeg i tilegg av skikkelig vonde smerter nedover et lår. Skikkelig vondt å løfte et bein, snu meg osv. Stod opp og klarte såvidt å gå på foten. Lurer nå på om dette kan være tidlige symptomer? Har dere noen erfaring meg lignende? Hilsen meg som håper :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Nei, det har jeg aldri hørt om. Det eneste jeg fikk som var med bena var rastløse ben, men det var langt ute i svangerskapet. Hvis det enda er 6 dager til IKM så er det litt for tidlig å kjenne etter symptomer.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Det er vanlig å ha "leggkramper" under svangerskapet, men det er lengere ut i svangerskapet, i hvertfall etter egen erfaring.... Mitt første tegn på graviditet kom ca 10DPO i form av veldig ømme brystvorter, noe jeg aldri pleier å ha. Det var rett og slett vondt å dusje og såpe meg inn. Begynte å få små mistanker og forhåpninger da Pluss at jeg var generelt "små uggen" fra ca samme tid og trodde jeg brygget på en influensa, men brygget tydeligvis på noe helt annet Åh, kjenner så godt igjen symptomjakten fra min egen prøvetid, spenninger, forventninger og alt håpet hver mnd. Lykke til, håper det har klaffet!
Pasjonsblomst Skrevet 2. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2011 Måtte jo bare nevne at jeg ER gravid.. tror nok at leggsmertene og bekkengreiene om natta var symptomer!
AnonymBruker Skrevet 3. september 2011 #6 Skrevet 3. september 2011 Måtte jo bare nevne at jeg ER gravid.. tror nok at leggsmertene og bekkengreiene om natta var symptomer! Gratulerer med graviditeten! Alle ting man merker under graviditeten er ikke symptomer, selv om det lett kan tolkes sånn. Men det spiller jo ingen rolle når man har blitt gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå