Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Jeg er idag på CD 26, med 6 dager mot IKM.

Har igår hatt skikkelig "gangsperr"/ømme muskler oppe/bak på begge leggene. verker litt når jeg går. I natt våknet jeg i tilegg av skikkelig vonde smerter nedover et lår. Skikkelig vondt å løfte et bein, snu meg osv. Stod opp og klarte såvidt å gå på foten.

Lurer nå på om dette kan være tidlige symptomer? Har dere noen erfaring meg lignende?

Hilsen meg som håper :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det har jeg aldri hørt om. Det eneste jeg fikk som var med bena var rastløse ben, men det var langt ute i svangerskapet.

Hvis det enda er 6 dager til IKM så er det litt for tidlig å kjenne etter symptomer.

Skrevet

Det er vanlig å ha "leggkramper" under svangerskapet, men det er lengere ut i svangerskapet, i hvertfall etter egen erfaring....

Mitt første tegn på graviditet kom ca 10DPO i form av veldig ømme brystvorter, noe jeg aldri pleier å ha. Det var rett og slett vondt å dusje og såpe meg inn. Begynte å få små mistanker og forhåpninger da :sjenert: Pluss at jeg var generelt "små uggen" fra ca samme tid og trodde jeg brygget på en influensa, men brygget tydeligvis på noe helt annet :rodmer:

Åh, kjenner så godt igjen symptomjakten fra min egen prøvetid, spenninger, forventninger og alt håpet hver mnd.

Lykke til, håper det har klaffet! :klemmer:

• 2 uker senere...
Skrevet

Måtte jo bare nevne at jeg ER gravid.. tror nok at leggsmertene og bekkengreiene om natta var symptomer!

:)

Skrevet

Måtte jo bare nevne at jeg ER gravid.. tror nok at leggsmertene og bekkengreiene om natta var symptomer!

:)

Gratulerer med graviditeten!

Alle ting man merker under graviditeten er ikke symptomer, selv om det lett kan tolkes sånn.

Men det spiller jo ingen rolle når man har blitt gravid ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...