AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Kom i kontakt med en gammel bekjent for litt siden via facebook. Han har skrevet til meg et par ganger, men er veldig treg på å svare. Kan gå fra 1min-1 time på svar. Så spurte han om vi skulle finne på noe en dag. Noen dager etter skriver han til meg igjen og spør hva jeg driver med, så sier jeg at jeg tenkte på å jogge. Så inviterer han seg selv med på joggetur med meg og kaller det en joggedate (vet ikke om det bare ble brukt som utrykk) Han er vartfall ikke en veldig aktiv type fra før. Vi treffes og ble ikke mye jogging, nesten bare prating og vi hadde en god tone. Ba han jogge forran meg en gang, men da ville han jogge sammen med meg sa han. Han tilbyr seg å kjøre meg hjem og spør hva slags musikk jeg liker å setter den på i bilen. Han sier før jeg går ut av bilen at jeg skal si ifra om jeg vil finne på noe igjen. Når jeg kommer hjem så kommer han etter en stund på facebook og skriver til meg,kommenterer at jeg har bytta profil bilde, men det var ikke lange samtalen der. Så svarer han tregt igjen. Og dagen etter det skrev jeg til han, men han svarte bare litt tilbake også skrev han ikke noe mer den dagen. Ser ikke ut som han er så veldig aktiv på facebook ellers heller. Har gått 2 dager siden jeg var ute med han og føler ikke at han har tatt så mye kontakt med meg etter det. Hvordan skal jeg tolke det her? Han var intresert men mista intressen når han traff meg? Eller ville han bare være venner hele tiden? Eller mulig han fortsatt er intressert?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Synes du at det å få svar på mld på facebook etter 1 time er treigt svar? Jeg er innom der ca annenhver dag, så for min del er ikke 1 time treigt i det hele tatt
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Hmm, er vandt til at de som er intressert i meg skriver mye med meg.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Først av alt: det har gått TO dager. Er dere veldig unge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå