Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt 'Kjøleskapspoesi' ( en mengde forskjellige ord på magneter ) ?? Tror det kan være en fin julegave idé! Takk!
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #2 Skrevet 26. november 2003 Bokhandler er et lurt sted, tror jeg. Hvis du bor i Oslo, hadde de hvertfall tidligere på butikken i Samtidsmuseet.
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #4 Skrevet 26. november 2003 Big? Er det en butikk? Hvor? (Jeg tenker på han i Sex og singelliv... )
Grooo Skrevet 26. november 2003 #5 Skrevet 26. november 2003 Jeg kjøpte på Norli, de har (har hatt) mange der og. Men ærlig talt... Det var kjempestas de to første ukene, og siden har ingen rørt magnetene/ordene... Så du kan godt få kjøpe mine billig om du vil.... hehe...
Gjest Lea Skrevet 26. november 2003 #6 Skrevet 26. november 2003 På Byporten er det en butikk som selger slike ting. Heter den Artista tro? Holder til i 2. etasje, rett over gangen for Mique.
Arwen Skrevet 26. november 2003 #7 Skrevet 26. november 2003 Håper ikke jeg får sånne, synes det ser så rotete ut.
Gjest Tex Skrevet 26. november 2003 #8 Skrevet 26. november 2003 Big? Er det en butikk? Hvor? (Jeg tenker på han i Sex og singelliv... ) He he ja han er ganske Big han også.... men ja, det er en butikk, a la Nille men finere liksom...... http://www.big.no/ Var ikke så mye å se der, men det var en butikkoversikt i det minste...
Gjest Paff Skrevet 27. november 2003 #10 Skrevet 27. november 2003 Men ærlig talt... Det var kjempestas de to første ukene' date=' og siden har ingen rørt magnetene/ordene... Så du kan godt få kjøpe mine billig om du vil.... hehe...[/quote'] Må vel si meg enig. Vi har kjærlighetspoesi på magnettavlen på kjøkkenet og den blir aldri brukt... Men en veldig søt gave! Og jeg kjenner noen som er flinke til å skrive ord til hverandre om morgenen..
Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 14. november 2008 #11 Skrevet 14. november 2008 De har kjøleskapspoesi-magnetene på Ting på Bryggen i Bergen!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #12 Skrevet 14. november 2008 Her: http://www.norli.no/NORLI_HTML/ibeCCtpItmD...sp?item=1608184 Jeg har denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå