Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klaget min nød til en kamerat forleden - over alt som ikke fungerte bra nok i mitt PMS hode den dagen - :-) - og fikk denne på mail tilbake ;

Ikke spør om dere er feite. Vi nekter å svare, det blir bare bråk av det..

Toalettsetet er ingen intrikat mekanisme, er det oppe kan du jo ta det ned.

Ikke Klipp håret, langt hår er finere enn kort hår. Dette er en grunn til at menn ikke ønsker gifte seg, man treffer en kvinne med langt vakkert hår: så gifter man seg, og vips - håret er klippet kort og det er for sent å bytte henne ut..

Bursdager, jubileer og julaften er ikke ment å være søken etter den perfekte gaven enda en gang..

Hvis du spør om noe du ikke ønsker besvart, forvent ikke et svar du ønsker høre..

Av og til tenker vi på annet enn deg - lev med det! Ikke spør hva vi tenker med mindre du vil diskutere ting som navlelo, fotball, jakt, bil etc..

Lørdag = tippekamp, det henger sammen som månen med tidevannet, ikke kluss med det! Si det du har å si i pausen..

Shopping er ikke sport, vi kommer aldri til å se det på den måten heller..

Når du skal i butikken - ha på deg hva som helst, du er fin som du er. Helt sant!

Du har nok klær.

Du trenger ikke flere sko.

Grining er utpressing.

Vil du ha noe - spør rett ut! Hint virker ikke - hverken sterke eller vage.. Ikke helt opplagte hint heller..

Nei vi har ingen ide om hvilken dag det er i dag. Viktige dager som bryllupsdager, navnedager, første gang på kino osv bør du merke av i kalenderen dersom du vil de skal huskes..

Å pisse når man står er faktisk vanskeligere enn å pisse sittende. Klar man bommer av og til...

De fleste menn eier tre par sko, hva får deg til å tro at vi da er kvalifisert til å velge ett par til en kjole blandt 30 andre?

"Ja" og "Nei" er fullt ut brukbare svar til mange spørsmål.

Har du et problem som trenger en løsning - kom til oss, sympati er det veninner er til for.

Hodepine i 17 månder ER et problem - gå til legen!

Sjekk Oljen på bilen!

Det er ikke i vår interesse å ta en test i "det nye" sammen, og nei - det spiller ingen rolle hvilken test det er..

Hva vi sa for et halvt år siden spiller ingen rolle nå - ethvert standpunkt opphører etter en uke og må eventuelt fornyes..

Hvis vi har sagt noe som kan tolkes på to måter og den ene gjør deg sint eller lei deg - da mente vi den andre...

La oss glo, ikke legg deg borti deg! Det er genetisk..

Du kan be oss gjøre noe eller fortelle hvordan det kan gjøres - ikke begge deler..

Alle menn ser i 16 farger, fersken er en frukt - og i vårt ordforråd finnes ikke 37 ord for lyseblå...

Hvis det klør vil det bli klødd..

Hvis vi spør hva som er galt og dere svarer "ingenting", da vil vi ta det som et endelig avar. Vi vet det er feil svar - men vi gidder ikke hale det ut av dere heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange gode poenger, men på noen punkter er LD-mannen stikk motsatt:

- Shopping er ikke sport, vi kommer aldri til å se det på den måten heller..

- Du har nok klær.

- Du trenger ikke flere sko.

Han får nemlig aldri nok av shopping, og det er HAN som drar med MEG rundt i butikker!

Skrevet
Han får nemlig aldri nok av shopping' date= og det er HAN som drar med MEG rundt i butikker!

Misunnelig :-)

Skrevet

Jeg er enig i alt, bortsett fra det der med langt hår. Jeg må være mann. :o

Skrevet

Morsom lesning. Fikk meg til å smile ja. Kjenner meg igjen her ja. Så sant så sant.

Skrevet

Har lest den før - fikk den utdelt på PREPkurset.

:lol:

Skrevet

Han får nemlig aldri nok av shopping, og det er HAN som drar med MEG rundt i butikker!

Finnes det virkelig 2 stk av denne sorten? :o

Skrevet

Evt. at Joplaya eller Livets datter har LilleBilles ex?? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Lørdag = tippekamp, det henger sammen som månen med tidevannet, ikke kluss med det! Si det du har å si i pausen..

ha, ha.. go-gutten har heldigvis like lite til overs for den slags som jeg.. :) han blir heller med på en skogstur eller på shopping da

Du trenger ikke flere sko.

ha, ha.. mannen vet at jeg trenger flere sko.. jeg har nemmelig svært store problemer med å finne sko.. så jeg har nå bare gummistøvler, joggesko og løpesko

Nei vi har ingen ide om hvilken dag det er i dag. Viktige dager som bryllupsdager, navnedager, første gang på kino osv bør du merke av i kalenderen dersom du vil de skal huskes..

noe feil.. bursdager og bli sammendag er han fullstendig oppmerksom på.. men første gang på kino?? :o den aner virkelig ingen av oss

Å pisse når man står er faktisk vanskeligere enn å pisse sittende. Klar man bommer av og til...

også helt feil. min kjære er svært renslig.. og gremmes over alle som slumser med dette.. han har ærklært flere ganger at folk som ikke klarer å treffe et så stort hull på så kort avstand burde ikke fått lov å kjøre bil (hvordan treffer de tunneller?)

Hvis vi spør hva som er galt og dere svarer "ingenting", da vil vi ta det som et endelig avar. Vi vet det er feil svar - men vi gidder ikke hale det ut av dere heller....

klart han gidder å finne ut hva som er galt.. og forresten så svarer han "ingenting" om ting han også i blant..

mange av de andre som stemmer er vi forresten helg enige i begge to.. så da blir jo heller ikke de et problem

Toalettsetet er ingen intrikat mekanisme, er det oppe kan du jo ta det ned

jepp.. jeg har innsett at jeg ikke har enerett til å bestemme hva som er "riktig"

Hvis du spør om noe du ikke ønsker besvart, forvent ikke et svar du ønsker høre..

klart det.. ærlighet er alfa og omega i et forhold

Av og til tenker vi på annet enn deg - lev med det! Ikke spør hva vi tenker med mindre du vil diskutere ting som navlelo, fotball, jakt, bil etc..

selvfølgelig.. jeg tenker da på masse annet jeg også..

Shopping er ikke sport, vi kommer aldri til å se det på den måten heller..

nope.. shopping kan være ok i små mengder.. men sport.. aldri!

Når du skal i butikken - ha på deg hva som helst, du er fin som du er. Helt sant!

også enig... har gått for å handle melk og brød dirkete fra stallen flere ganger.. dra hjemmom og dusje først ville jo medføre middag sånn ca rett før leggetid..

Grining er utpressing.

Vil du ha noe - spør rett ut! Hint virker ikke - hverken sterke eller vage.. Ikke helt opplagte hint heller..

enig.. jeg er helt håpløs på å ta et hint..

De fleste menn eier tre par sko, hva får deg til å tro at vi da er kvalifisert til å velge ett par til en kjole blandt 30 andre?

også her er vi på samme bølglengde. jeg har som sagt svært få par sko..

Hodepine i 17 månder ER et problem - gå til legen!

jaggu!

Sjekk Oljen på bilen!

selvfølgelig!!

Det er ikke i vår interesse å ta en test i "det nye" sammen, og nei - det spiller ingen rolle hvilken test det er..

"det nye" :kvalm:

Hva vi sa for et halvt år siden spiller ingen rolle nå - ethvert standpunkt opphører etter en uke og må eventuelt fornyes..

enig! slikt blir man gal av.. dette gjør min mor, så det fikk jeg nok av tidlig i livet!

La oss glo, ikke legg deg borti deg! Det er genetisk..

ok, men da glor jeg også.. :lol:

Du kan be oss gjøre noe eller fortelle hvordan det kan gjøres - ikke begge deler..

jepp.. skal jeg gjøre det, eller vil du heller gjøre det selv??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...