girlygirl92 Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Er det noen som vet om noen ledige stillinger i klesbutikker i Oslo? som ikke er utlyst ennå? for jeg har lett og lett, og finner ingen interessante.
Gjest Kv84 Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Hva med bare å dra til de du vil søke og snakke med sjefen og gi søknad?
pandabear Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Enig med Bø65. Det beste er nok å dra ut i butikker å gi søknader personlig.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Om jeg ikke husker feil, så er du avhengig av jobb fremover? Arbeidsmarkedeti Oslo er rimelig tight, spesielt siden så mange studenter tar ufaglærtjobber ved siden av studie. Jeg vil anbefale deg å søke bredere enn bare i klesbutikk, med mindre du har mye erfaring fra klesbutikk å vise til. Ta kontakt med de ulike vikar-/rekrutteringsfirmaene i byen og be om en samtale. Vis de at du søker bredt, både i alle slags butikkjobber, men også gjerne som barnehaveassistent, pleieassistent på sykehjem og resepsjonsjobber. Viser du pågangsvilje, kan jeg mer eller mindre garantere at du har jobb innen månedens slutt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå