AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Har en mistanke om at familie og venner er lei av hundesnakket mitt, men jeg er så jæ***** glad i hunden min Jeg har aldri hatt noe forhold til hunder før jeg fikk min for to år siden, og han har endret meg. Har for første gang i livet mitt kjent hva ekte kjærlighet er. Det er en klisje, men hunder er der for deg bestandig, ubetinget kjærlighet. Han skapte min lidenskap for hunder, han er babyen min, og vi er bestevenner
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Jeg er også superglad i min hund. Nå snakker jeg ikke om han til alle da, jeg har hatt han i 10 år, og han er min aller beste venn. Beste turkamerat og bestevenn, kan man få det bedre enn det?!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Katten min er så fin. Sover på soverommet mitt (i sin egen seng) hver natt. Kommer hver eneste gang jeg roper på henne når hun er ute. Har faste vaner; kommer inn på ettermiddagen, går ut tidlig på morgenen. Liker å gå tur sammen med oss. Flyttet inn da naboene som eide henne tidligere flyttet. Før jeg hadde avtalt med de tidligere naboene mine om hva som skjedde, hadde hun allerede bestemt seg for å bo her. Turner og trikser rundt. Liker å leke, men blir veldig fort skremt. Veldig fin. Men finnes ikke fotogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå