Gå til innhold

Undervekt og silikon

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

SS har før skrevet at "kvinneligheten ligger ikke i brystene". Nei vel, hva sier man da til alle kreftopererte som har fått fjernet begge brystene: " beklager,men du kan ikke få operert inn silikon fordi kvinneligheten kommer innenfra. Du får heller leve hele livet ditt uten bryster, og heller være fornøyd med deg selv..."? Tenk om du får kreft i brystene SS, og begge måtte fjernes, hadde du da følt deg like hel som kvinne?

Etter å ha ammet flere barn er det ikke til å legge skjul på at brystene kan se helt forferdelige ut etterpå, men man skal lissom være fornøyd med at de henger og slenger ned på knærne?? Det ligger i ALLE menneskers natur at de vil se best mulig ut, derfor bruker vi sminke, hårprodukter, nye klær, osv.. Det at man kan få fikset på brystene istedet for å gå å skamme seg over disse resten av livet synes jeg er utrolig flott, og at man skal blir kalt "forfengelig" og "dum" av sine medsøstre av den grunn er som å kaste stein i et glasshus. I det hele tror jeg slike kommentarer kun bunner i redsel for at noen skal se bedre ut en dem selv...

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvis d er sånn at jeg for å berge livet må operere bort brystene så gjør jeg d jeg må.

Slik tenker jeg.

Å være sentimental mht pupper er ikke min stil hvis d er snakk om å få beholde livet.

Skrevet
SS har før skrevet at "kvinneligheten ligger ikke i brystene". Nei vel, hva sier man da til alle kreftopererte som har fått fjernet begge brystene: " beklager,men du kan ikke få operert inn silikon fordi kvinneligheten kommer innenfra. Du får heller leve hele livet ditt uten bryster, og heller være fornøyd med deg selv..."? Tenk om du får kreft i brystene SS, og begge måtte fjernes, hadde du da følt deg like hel som kvinne?

Etter å ha ammet flere barn er det ikke til å legge skjul på at brystene kan se helt forferdelige ut etterpå, men man skal lissom være fornøyd med at de henger og slenger ned på knærne?? Det ligger i ALLE menneskers natur at de vil se best mulig ut, derfor bruker vi sminke, hårprodukter, nye klær, osv.. Det at man kan få fikset på brystene istedet for å gå å skamme seg over disse resten av livet synes jeg er utrolig flott, og at man skal blir kalt "forfengelig" og "dum" av sine medsøstre av den grunn er som å kaste stein i et glasshus. I det hele tror jeg slike kommentarer kun bunner i redsel for at noen skal se bedre ut en dem selv...

Jeg siterer meg selv fra et annet innlegg:

Kreft er en sykdom, graviditet er et valg og en naturlig prosess.

Man har selv valgt å få barn, og jeg synes dermed man må avfinne seg med at kroppen forandrer seg i prosessen. Det kan rett og slett ikke sammenliknes med å ha kreft.

Gjest sexysadie
Skrevet

Å sammneligne kreft med en slik narsisme som silikonoperasjon virkelig er; er noe av d hesligste jeg har lest.'

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har ennå ikke svart meg på spørsmålet SS: ville du sagt til en kvinne som hadde fått operert bort begge brystene at hun da var forfengelig og dum hvis hun ønsket seg bryster? Jeg ville heller ikke tvilt et øyeblikk om å få fjernet begge brystene hvis jeg fikk kreft, men jeg er også ganske sikker på at jeg ville fått dem rekonstruert hvis jeg da var så heldig å bli helt frisk. Akkurat som en mann som hadde mistet penis ved sykdom ikke hadde TVILT på å få bygget denne opp igjen hvis han hadde hatt sjansen. KVINNELIGHET ligger i brystene, akkurat som det ligger i resten av kroppen.

Og ærlig talt, at man kun skal akseptere sin kropp slik den ser ut etter en barnefødsel fordi man selv har valgt lå få barn!! Hvor mange her inne er det ikke som klager over de ekstra kiloene man har fått etter barna, de går jo på den ene dietten etter den andre. Ja, jeg må si de virkelig aksepterer seg selv slik de er !! :hoho::hoho::hoho:

Gjest sexysadie
Skrevet
Du har ennå ikke svart meg på spørsmålet SS: ville du sagt til en kvinne som hadde fått operert bort begge brystene at hun da var forfengelig og dum hvis hun ønsket seg bryster?:

Nei, jeg vil ikke si til en kvinne som har hatt kreft og vil rekonstruere brystene at hun er forfengelig nei.

Men til en kvinne som d ikke feiler noe som helst annet enn at hun har kikket seg i speilet og funnet ut av at puppene er "for små"; til henne vil jeg si: Finn deg noe annet å fokusere og bruke energi på.

Forstår du hva jeg vil fram til eller skal du fortsette å kverulere?

Skrevet
Hvor mange her inne er det ikke som klager over de ekstra kiloene man har fått etter barna, de går jo på den ene dietten etter den andre. Ja, jeg må si de virkelig aksepterer seg selv slik de er !!

Så du sammeligner det å legge inn silikon i brystene med å slanke seg???

Jennifer

Gjest sexysadie
Skrevet

Slettet - les reglene - personangerp og trakassering er forbudt på KG, også mot gjester.

~Sissan -mod.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så det er greit å slenge dritt til de brukerne som legger inn silikon, men ikke å være gjest å si sin mening? Er man registrert bruker har man altså enerett på meninger og hetsing, det visste jeg ikke..

Da må jeg vel kanskje lese reglene en gang til, dumme meg trodde at gjester også var velkomne. Jeg får vel se å registrere meg slik at det er greit å være ekkel og ondskapsfull.

Gjest Mirabell
Skrevet

Vel vel, det er interessant å se hva andre mener om oss silikondamer!

Jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg har lagt inn 700 ml i hver pupp, og for å si det sånn, jeg har full pupp, ja! Det ser også svært naturlig ut, og kjennes slik også.

Jeg innrømmer glatt at jeg er forfengelig, og nyter de blikkene jeg får!

Men det tror jeg ikke jeg er alene om!

De av dere silikonfri, som tar vare på utseendet deres, sminker dere og har lyst til å bleke tennene (se en annen tråd her), er vel også forfengelige?

Dum er jeg nok ikke, 6 år på høyskole/universitet kan vitne om det.

Innlegget er endret. ~Sissan - mod.

Gjest sexysadie
Skrevet

Mirabell

du kan se mine pupper i kg`s Album,

Og døm selv hvor lekre dine pupper er i sammenligning med mine.

ellers da så har jeg lyst til å presentere deg for kompisen min Lars; han er en " kjenner" av pupp og du hadde blitt hevet ut av sengekammeret hans hurtigere enn du klarer å stave "silikon" :hoho::hoho:

(nu er jeg lei av å bli hetset av #gjester#)

Gjest Anonymous
Skrevet

Den kompisen din Lars kan du ha for deg selv, det er jo helt latterlig hvordan du hele tiden trekker han frem. TROR du virkelig at noen bryr seg om hva Lars tenker eller ikke tenker? Det interesserer vel de fleste langt oppe i r###!!

Gjest sexysadie
Skrevet

Vel, de fleste menn synes ikke silikonpupper er spesielt deilige å røre ved...

'

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, du kjenner vel de fleste menn...

Jeg vil vel tro at de fleste menn IKKE aner hvordan det er å kjenne på silikonpupper, siden de fleste ikke har det. Og det er en stor forskjell på å legge inn så mye at puppen sprengfylles og det å legge inn litt slik at puppen går tilbake til sin opprinnelige form etter amming.

Gjest Mirabell
Skrevet

OK, sexysadie, nå har jeg sett dine pupper. He he, beklager å måtte skuffe deg, men mine er nok en god del lekrere enn dine.....var de der noe å skryte av da? Ikke at de er stygge, bevares, de er fine nok. Men jeg synes nok at de er ganske så ordinære.

Mine er større og fyldigere, og som sagt så både ser de og kjennes naturlige ut.

Når det gjelder din Lars, interesserer det meg midt bak hva han mener om silikon! Har mer enn nok med mannen min jeg, og han er storfornøyd!

Dessuten er det ingen mangel på blikk fra gutta, men det var det forresten ikke før heller!

Gjest sexysadie
Skrevet
OK, sexysadie, nå har jeg sett dine pupper. He he, beklager å måtte skuffe deg, men mine er nok en god del lekrere enn dine.....var de der noe å skryte av da? Ikke at de er stygge, bevares, de er fine nok. Men jeg synes nok at de er ganske så ordinære.  

Mine er større og fyldigere, og som sagt så både ser de og kjennes naturlige ut.  

!

:hoho::hoho::hoho:

Jeg kan faktisk ikke tro at du tok meg på ordet og kikket i album,,,,.. :hoho::hoho:

Du tar debatten personlig hva????

mine er EKTE; vennen'

Store fyldige pupper er ikke d samme som pene pupper.

Her er d snakk om kvalitet ikke kvantitet. :kul:

(jeg foreslår for deg og legge ut ett bilde til dine store & deilige...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet faktisk at store og fyldige pupper ikke er det samme som fine pupper. Men mine er veldig fine, så her er det snakk om BÅDE kvantitet og kvalitet.....ikke BARE kvalitet som hos deg :hoho::hoho:

Når det gjelder bilder, har jeg ikke tenkt å legge ut noen på nettet. Jeg har ikke behov for å bevise noe for noen, og heller ikke å vise meg fram slik.

At jeg tar dette personlig? Nei, det gjør jeg ikke, men det ser ut til at du gjør det......spesielt når du oppfordrer meg til å gå inn i albumet. Jeg bryr meg da LITE om hva slags pupper DU har!

Men artig å terge deg litt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...