Gjest the imp Skrevet 27. november 2003 #21 Skrevet 27. november 2003 det som har blitt stillt spørsmål ved er alle dem som sier at de er SÅ fornøyd med kroppen sin, men som så legger ut om at de vil ha silikon. Enkelt og greit.
Andrine22 Skrevet 27. november 2003 #22 Skrevet 27. november 2003 Er det noen som har sagt at vi som IKKE har silikon er så perfekte da?? Å måtte ta silikon for å bli heeeelt fornøyd med kroppen sin (enten fordi man ikke vil legge på seg, eller det ikke hjelper å legge på seg) syns jeg er tåpelig... Selv er jeg 168 høy og ca 61 kilo, og har "normale" pupper. En stund var jeg noen kilo tyngere, og puppene var større. Da jeg ble tynnere, minket også puppene, og jeg tenkte; pokker og! Men, så får jeg vel bare leve med det da! Mange som tar silikon sier de er sååå fornøyde med kroppen sin, for deretter å operere seg, ser dere ikke at dere lurer dere selv her? Dere sier dere er fornøyde, men dere opererer dere likevel...Dette sier vi jo ikke fordi vi er misunnelig, men vi skjønner jo ikke at dere kan si dere er fornøyde når dere faktisk må ta en operasjon for å bli heeelt fornøyde? Selv har jeg breie hofter...Selv om det ikke går an å operere bort litt av disse beina (tror jeg), så hadde jeg ikke gjort det om det hadde gått an heller...Selv om jeg ikke er helt fornøyd med meg selv...Vi blir jo aldri fornøyde med oss selv likevel! Små eller store pupper, breie eller smale hofter...Lev med det!!
Gjest Felicity Skrevet 27. november 2003 #24 Skrevet 27. november 2003 ........ aner at enkelte småjenter her inne har P.Anderson som sitt store ideal.........
Gjest Poirot Skrevet 27. november 2003 #25 Skrevet 27. november 2003 ........ aner at enkelte småjenter her inne har P.Anderson som sitt store ideal......... Jeg blir helt matt, jeg, når jeg leste om hun som bare hadde B-cup, og nå skulle legge inn til D...
Dina Skrevet 27. november 2003 #26 Skrevet 27. november 2003 Jeg hadde B cup, ammet to barn,og endte opp med en liten A... La inn silikon (250 ml), har nå en B cup igjen, og er kjempefornøyd! Det er definitivt ikke alle som ønsker å legge inn silikon for å se ut som Pamela Anderson, tvert imot! Syns det er flott å ta diskusjoner rundt dette med silikon, men det må være saklig, og man kan ikke skjære alle over en kam!
Gjest Poirot Skrevet 27. november 2003 #27 Skrevet 27. november 2003 Jeg hadde B cup, ammet to barn,og endte opp med en liten A... La inn silikon (250 ml), har nå en B cup igjen, og er kjempefornøyd! Det er definitivt ikke alle som ønsker å legge inn silikon for å se ut som Pamela Anderson, tvert imot! Syns det er flott å ta diskusjoner rundt dette med silikon, men det må være saklig, og man kan ikke skjære alle over en kam! Dette var vel ikke en link for/mot silikon, men hvorfor noen her inne skryter av hvor fornøyde de er med den slanke kroppen sin, men etterpå legger inn silikon. Litt selvmotsigende...
Dina Skrevet 27. november 2003 #28 Skrevet 27. november 2003 Poirot skrev: -------------------------------------------------------------------------------- Dina69 skrev: Jeg hadde B cup, ammet to barn,og endte opp med en liten A... La inn silikon (250 ml), har nå en B cup igjen, og er kjempefornøyd! Det er definitivt ikke alle som ønsker å legge inn silikon for å se ut som Pamela Anderson, tvert imot! Syns det er flott å ta diskusjoner rundt dette med silikon, men det må være saklig, og man kan ikke skjære alle over en kam! Dette var vel ikke en link for/mot silikon, men hvorfor noen her inne skryter av hvor fornøyde de er med den slanke kroppen sin, men etterpå legger inn silikon. Litt selvmotsigende... _________________ Sorry, leste visst ikke tråden godt nok. Så bare det var nevnt i et innlegg lenger oppe at de som la inn silikon sikkert hadde Pamela A. som forbilde, ville bare svare på det..
Gjest agurk Skrevet 27. november 2003 #29 Skrevet 27. november 2003 Vis folk spør så sier jeg at ja jeg er fornøyd med kroppen min, selv om jeg synes puppene mine er for små. Jeg mener, vis jeg skulle svart; jeg er sånn passelig fornøyd, men puppene er for små og rumpa henger, hver gang dette var samtaleevne så hadde det blitt dumt det å! Gidder ikke sitte rakke ned på kroppen min bare for å ikke lyve! Kan godt si jeg er fornøyd med kroppen min jeg, men jeg ønsker meg silikon for det, og jeg ser ikke noe galt i det. Hadde dere blitt mer fornøyd vis vi gikk rundt å sa; nei jeg er misfornøyd, bare fordi vi vil ha silikon? Det må jo være bedre at jenter kan si de er fornøyd selv om vi ikke er heeelt fornøy. Er nok av jenter som går rundt og klager over seg selv!!
Gjest Poirot Skrevet 27. november 2003 #30 Skrevet 27. november 2003 Forskejll på å være litt misfornøyd, og å bruke mange titalls tusen på å rette det opp.... (I mine øyne er man da enten meget rik, eller svært misfornøyd)
Gjest agurk Skrevet 27. november 2003 #31 Skrevet 27. november 2003 Jeg er litt misfornøyd med kroppen, det vil da si puppene. Men jenter bruker da tusenvis av kroner på sminke, hvorfor ikke da bruke dem på noe som får oss med små pupper til å føle oss vel. Synes det er verd pengene jeg! Men klart, jeg må ha ganske god råd den dagen jeg gjør det!
Nilma Skrevet 27. november 2003 #32 Skrevet 27. november 2003 Men jenter bruker da tusenvis av kroner på sminke, hvorfor ikke da bruke dem på noe som får oss med små pupper til å føle oss vel. Det er vel litt forskjell på å klaske litt farge i fjeset og på et kirurgisk inngrep, da....
Gjest agurk Skrevet 27. november 2003 #33 Skrevet 27. november 2003 ja det er derfor man tenker veldig nøye igjennom en silikonopprasjon det vet du..
Nilma Skrevet 27. november 2003 #34 Skrevet 27. november 2003 Poenget er at sammenligningen sminke / silikon ikke holder vann.
Gjest agurk Skrevet 27. november 2003 #35 Skrevet 27. november 2003 Da var det i en sammenheng om penger kjære! Om hva man er villig til å bruke penger på... Og utseende har vi kvinner alltid brukt penger på!!
Gjest Poirot Skrevet 27. november 2003 #36 Skrevet 27. november 2003 Jeg er litt Vil du si at en som ikke akn forlate huset uten sminke er fornøyd over sitt utseende? Sminke kan vaskes av, bh-innlegg tas ut. Silikon er der til man tar ny operasjon. Ja-det er en milievis forskjell.
Gjest agurk Skrevet 27. november 2003 #37 Skrevet 27. november 2003 Gløm det med sminken vis det var så vanskelig å forstå sammenhengen! Og ja mange som er fornøyd med utseende sitt bruker sminke. Blandt vennene mine er det litt som å bruke klær.. Men det dere sier er da altså at dere vil ha jentene til å si at de er misfornøyde med kroppen sin? Hva er det for en innstilling??? Jaja, da kan jeg vel liksågodt være den første; ja jeg er misfornøyd med kroppen min, jeg både bruker sminke og ønsker silikon!
Joplaya Skrevet 27. november 2003 #38 Skrevet 27. november 2003 Jeg bare lurer på hvor dette ender henne... Idoler har råd til personlige trenere, profesjonell sminkør og frisør, de må se godt ut fordi de er idoler. Kan tro hvilket press de må leve under. Men de gir jo oss et press. De legger føringer til det perfekte, hva alle bør oppnå. Flere og flere blir misfornøyde fordi de ikke har magen til britney, puppene til angelina, leppene til angelina, rompen til j.lo osv osv. Dermed begynner fler og fler å kjøpe seg til flotte kroppsdeler. En falsk perfekthet, det er kjøpt. Jo flere som gjør dette, jo flere får de "perfekte" mål. Og dermed legges det mer press igjen på andre som også er litt misfornøyd. Vi retter på pupper, lepper, øyenbryn, kjønnslepper, mager, romper, lår, tær, legger, armer, kinn, hake osv. Det nye er jo nå extreme makeover. For å vise hvor flott en kan bli. Ser for meg at mine barnebarn har bare kjøpte kroppsdeler. Er jo den veien altfor mange velger å gå. Kom igjen saueflokk, la oss alle bli en haug med kloninger!
Gjest agurk Skrevet 27. november 2003 #39 Skrevet 27. november 2003 Det er forskjell på og være kloninger av superstjerner og ikke tørre kle av seg forann kjæresten..
Maetzii Skrevet 27. november 2003 Forfatter #40 Skrevet 27. november 2003 Jeg er litt Altså, du er EGENTLIG fornøyd med kroppen din, men du tør ikke vise deg naken foran kjæresten? Det ville ikke jeg kalle å være fornøyd, akkurat..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå