Gjest GreenSky Skrevet 27. november 2003 #41 Skrevet 27. november 2003 Tror hun mente generelt, ikke om seg selv spesifikt.
Gjest timien-- Skrevet 27. november 2003 #42 Skrevet 27. november 2003 Personlig springer jeg naken ilag med kjæresten min uten noen problemer!! mente det generelt ja, synes det var litt sånn alle som vil ha silikon vil se ut som andre holdning og det stemmer jo ikke i alle sammenhenger!
Gjest Madam Felle Skrevet 27. november 2003 #43 Skrevet 27. november 2003 Nå kommer sikkert noen til å beskylde meg for personhets, men det her er bare ment som et eksempel (av mange) på noe som har irritert meg endel i det siste.... Tir Nov 25, 2003 23:55 skrev ei jente i tråden om BMI: Ons Nov 26, 2003 09:42 skrev samme person i tråden om silikon: Og det er mange andre som også har gjort dette... Først fortalt hvor fornøyd de var med å være syltynne, og så skrevet at de vurderer å operere en eller annen kroppsdel.... Hvorfor skriver folk at de er fornøyde når de slett ikke er det? For å få oss som veier litt for mye til å føle oss mislykket? Vil da spørre deg om du føler deg mislykket bare fordi en annen ikke er fornøyd med kroppen sin? Det er og kommer alltid til å være jenter som er misfornøyd med kroppen sin uansett hvordan de ser ut, men å dra det til at de skal se ned på andre mennesker av den grunn, blir litt vel drøyt for min smak. Det er jo det samme som at ingen må klage på kroppen sin, for det vil alltid være noen som er større som kan ta seg nær av det.
Gjest Gjest1 Skrevet 27. november 2003 #44 Skrevet 27. november 2003 Det personen som til å begynne med her sa, var jo at hun var fornøyd med kroppen sin. Men man er jo ikke mye fornøyd med kroppen sin om man vil legge seg under kniven da...... Er vel det som egentlig er saken.... Men skjønner jo at noen vil ta silikon om de ikke tør vise seg for kjæresten sin engang da....
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #45 Skrevet 28. november 2003 Lurer på hvor dere har tenkt å plassere meg da, som er 170 og 65 kg. Passer jeg inn som en av dem som veier litt for mye, eller burde jeg føle meg mislykket. Regner med at sexysadie stemmer for det sistnevnte siden jeg er en av disse silikondamene 65 kg er ikke mye på en 170 cm lang kropp.
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #46 Skrevet 28. november 2003 Er vel det som egentlig er saken.... Men skjønner jo at noen vil ta silikon om de ikke tør vise seg for kjæresten sin engang da.... Alle disse silikonbertene har understreket gang på gang at de legger seg under kniven for sin egen skyld og ikke menns. Men heldigvis så er ikke vi andre dummere enn at vi forstår at de ljuger så d renner av dem når de sier at d bare er til personlig tilfredsstillelse.
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #48 Skrevet 28. november 2003 Det gjør jeg da også; kjære "meg"
Nilma Skrevet 28. november 2003 #49 Skrevet 28. november 2003 Men heldigvis så er ikke vi andre dummere enn at vi forstår at de ljuger så d renner av dem når de sier at d bare er til personlig tilfredsstillelse. Du kan gjerne få snakke for meg også i denne sammenhengen, SS . Tror teorien din har noe for seg...
Gjest Meg Skrevet 28. november 2003 #50 Skrevet 28. november 2003 Det gjør jeg da også; kjære "meg" Javel, da er det jo greit! Jeg trodde jeg leste et innlegg fra deg der det sto at "vi andre" forstår at de juger...!? Kan du ikke se for deg at det faktisk er noen som har ekstreme komplekser som ødelegger livskvaliteten dems?
Nilma Skrevet 28. november 2003 #51 Skrevet 28. november 2003 Kan du ikke se for deg at det faktisk er noen som har ekstreme komplekser som ødelegger livskvaliteten dems? Spørsmålet er om de har grunn til å ha komplekser, eller om de alt for lett lar seg påvirke av idealene i et samfunn som blir stadig sykere.
Gjest Poirot Skrevet 28. november 2003 #52 Skrevet 28. november 2003 Spørsmålet er om de har grunn til å ha komplekser, eller om de alt for lett lar seg påvirke av idealene i et samfunn som blir stadig sykere. I forhold til denne tråden er vel spørsmålet om de stiller opp og sier at de er så fornøyde med kroppen sin?
Gjest Meg Skrevet 28. november 2003 #53 Skrevet 28. november 2003 Blir bare veldig provosert når det alltid er en spes. bruker som dukker opp i tråder med silikon som emne, kun for å trakassere...
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #54 Skrevet 28. november 2003 Det er virkelig merkelig hvordan Sexy Sadie alltid blander seg inn i disse sillikon trådene, hun er jo helt opphengt i det... Rakker alltid ned på disse kvinnene for å få dem til å føle seg dumme og forfengelige, var det kanskje ikke samme kvinnen som laget en tråd om at "kvinner som ikke bruker sminke har gitt opp"! Da kan vi kanskje snakke om forfengelighet!! Kan hun ikke la silikon kvinnene være i fred, hun har får lengst gått over grensen til å være ondskapsfull.
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #55 Skrevet 28. november 2003 synd du tar d for trakassering, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg ikke tar folk seriøst når de kommer me`d: Snufs jeg har så små bryster" den ene dagen og "nei, jeg har lagt på meg den andre dagen". Det blir for mye syting og for lite ul.
Gjest Meg Skrevet 28. november 2003 #56 Skrevet 28. november 2003 Gir det rett til å være direkte slem?
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #57 Skrevet 28. november 2003 som sagt: synd du mener jeg er slem. Men folk burde kanskje slutte å poste innlegg på diskusjonsfora på nett hvis de bare vil ha innlegg hvor folk er enige og synes synd på dem hele tiden. :blunke:
Gjest Meg Skrevet 28. november 2003 #58 Skrevet 28. november 2003 Tror ikke man venter å bare få trøst, men ingen fortjener å bli mobbet på den måten du gjør SS. Jeg ser på deg som ganske intelligent, og deete burde du gjøre deg for god til. Forresten; snedig forsvar å si du syns det er synd hva jeg mener, i stedet for å svare for deg. Beundringsverdig!
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #59 Skrevet 28. november 2003 Slettet - les reglene - personangerp og trakassering er forbudt på KG. ~Sissan -mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå