Maetzii Skrevet 26. november 2003 #1 Skrevet 26. november 2003 Nå kommer sikkert noen til å beskylde meg for personhets, men det her er bare ment som et eksempel (av mange) på noe som har irritert meg endel i det siste.... Tir Nov 25, 2003 23:55 skrev ei jente i tråden om BMI: Hum.....17.14... Undervektig jeg da..... Jeg er 45kg og 162 cm høy... Men jeg er da fornøyd med kroppen min uansett jeg :D Ons Nov 26, 2003 09:42 skrev samme person i tråden om silikon: Kunne gjerne tenkt meg og blitt med på en slik tråd jeg.. Har selv vært på en slik konsultasjonstime... Så det som gjenstår er i grunnen økonomien da.... Hvor har du fått time da? Jeg var på Nobel klinic.. Synes de var veldig flinke...pluss at vente tiden er ikke så lang.. Om jeg ønsket kunne jeg fått en time allerede nå vet jeg... Og det er mange andre som også har gjort dette... Først fortalt hvor fornøyd de var med å være syltynne, og så skrevet at de vurderer å operere en eller annen kroppsdel.... Hvorfor skriver folk at de er fornøyde når de slett ikke er det? For å få oss som veier litt for mye til å føle oss mislykket?
Gjest sexysadie Skrevet 26. november 2003 #3 Skrevet 26. november 2003 De vil være magre,men lievel ha pupper. Noe som naturlig sett tilsier litt underhudsfett.
Malou Skrevet 26. november 2003 #4 Skrevet 26. november 2003 Eller kanskje de tror at Hollywood og MTV er virkelighet? Jennifer
Gjest sexysadie Skrevet 26. november 2003 #6 Skrevet 26. november 2003 Idealet er jo slik at man skal se ut som en unggutt med pupper. Mange er villige til å gjøre "alt" for å bli seende ut som det. Ei venninne av meg 180/55 mager som fanden brukte å grine i fanget på meg i fylla fordi hun ikke hadde pupper; hun var heller ikke villig til å legge på seg for å få antydning til annet enn speilegg. For da kom hun seg ikke i disse hoftebuksene hun bruker. Løsningen ble silikonpupper for å føle seg som kvinne......... Vet ikke helt hva jeg skal si; d er jo venninna mi; Æ e jo gla i a.
Gjest Poirot Skrevet 26. november 2003 #7 Skrevet 26. november 2003 -Mens vi som har pupper fra naturens side er litt runde i kantene og faller dermed helt på siden av dagens bilde av hvordan man bør se ut. Jeg foreslo for en som skulle ta silikon at hun kunne legge på seg litt. Hun så på meg som om jeg var gal.
Malou Skrevet 26. november 2003 #9 Skrevet 26. november 2003 Jeg foreslo for en som skulle ta silikon at hun kunne legge på seg litt. Hun så på meg som om jeg var gal. Synes ikke forslaget var så dumt jeg. Garantert billigere også. Jennifer
Soul Skrevet 26. november 2003 #10 Skrevet 26. november 2003 Har undret meg over disse innleggene her jeg og...
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #11 Skrevet 26. november 2003 Jeg møtte ei venninne jeg ikke hadde sett på lenge, og hun spurte meg rett ut - hva har du gjort for å få sånne pupper, de er kjempefine. Silikon? Da jeg svarte som sant var, at jeg hadde lagt på meg pga mer godteri og mindre treninga lo hun bare hånlig av meg... Jaja, tviler nå litt på at de som er knalltynne og tar silikon blir så mye mer fornøyd jeg da. Tror mange jenter aldri blir fornøyd, uansett hvor mye de fikser på.
Gjest agurk Skrevet 26. november 2003 #12 Skrevet 26. november 2003 Men når jeg legger på meg får jeg ikke større pupper.. Nå er jeg jo ganske normal ( 163/ 58 når jeg ikke er gravid) Men puppene mine er små som bare det alikavel de, har veid nesten 70 kg og de var like små da og.. Så joda man kan være fornøyd med kroppen sin, men ønske seg større pupper fordi og ikke alle kan gå opp i vekt for å få det.. Sukk, hadde det bare vært så enkelt..
*Shira* Skrevet 26. november 2003 #13 Skrevet 26. november 2003 Og det er mange andre som også har gjort dette... Først fortalt hvor fornøyd de var med å være syltynne' date=' og så skrevet at de vurderer å operere en eller annen kroppsdel.... Hvorfor skriver folk at de er fornøyde når de slett ikke er det? For å få oss som veier litt for mye til å føle oss mislykket?[/quote'] :x Der er grensen nådd. Aner jeg et lite snev av Janteloven. Det er jo ikke "jentene som vil få dere til å føle dere mislykket"(herregud...) som har problem, men du/dere. Fatter ikke at det går an å skrive noe så dumt. Hvem er det som har komplekser her, jeg bare spør? Og å råde folk til å bli fyldigere for å få pupper, det funker rett og slett ikke for alle. Det er ikke hos alle at puppene eser i takt med resten av kroppen.
Gjest sexysadie Skrevet 26. november 2003 #14 Skrevet 26. november 2003 Nei, og da er silikon løsningen?
Gjest Poirot Skrevet 26. november 2003 #15 Skrevet 26. november 2003 Og å råde folk til å bli fyldigere for å få pupper, det funker rett og slett ikke for alle. Det er ikke hos alle at puppene eser i takt med resten av kroppen. Vel, hvis man er undervektig og veier ca 50 kg når man er 170 høy, så er det kanskje ikke så rart at man ikke har pupper...? Alle jeg kjenner som er flate er tynne. Kjenner ingen fyldige kvinner som er helt flate. Pupper består av mye fettvev. Hm, muligens en sammenheng? Å bruke str 38, 40, 42 betyr ikke nødvendigvis det samme som at kroppen eser.
*Shira* Skrevet 26. november 2003 #16 Skrevet 26. november 2003 Uff, dere snur jo og vrir på alt. Forstår ikke helt hva dere er ute etter. Dere må jo være enig med meg i at utsagn som: "For å få oss som veier litt for mye til å føle oss mislykket?". Høres litt søkt ut. Dere burde jo bare heve dere over dette, som har så jævla god sjøltillit. Lurer på hvor dere har tenkt å plassere meg da, som er 170 og 65 kg. Passer jeg inn som en av dem som veier litt for mye, eller burde jeg føle meg mislykket. Regner med at sexysadie stemmer for det sistnevnte siden jeg er en av disse silikondamene
Gjest Poirot Skrevet 26. november 2003 #17 Skrevet 26. november 2003 Veier litt for mye???? Synes du høres helt normal ut, jeg. Selv er jeg 153 og veier 61, bruker str 40-42.
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #18 Skrevet 26. november 2003 Det er ikke alle som klarer å legge på seg. Jeg veier 48-50 kg og er 160 høy. Samme hvor mye jeg spiser så forbrenner kroppen det og vekta forblir på det samme. Før barna kom veide jeg ca 58 kg og hadde da litt pupper og former. Nå er puppene borte etter amming og vekta øker ikke. Det er godt vi er forskjellige men det er ikke alle som kan legge på seg for å få større pupper.
Gjest Ethereal Skrevet 27. november 2003 #19 Skrevet 27. november 2003 Slike diskusjoner sporer alltid av; igjen tar vi alt vi leser bokstavelig (jada, jeg hører også til den gruppen ) Selv er jeg ca 52kg til 168cm, og i manges øyne tynn. Allikevel har jeg faktisk pupper så det holder fra naturens side. Og jeg er blitt beskyldt for å ha silikoninnlegg? Forstå det den som kan. Det blir bare for idiotisk. Kropper er forskjellige, og det må vi vel mer eller mindre akseptere.
Gjest Poirot Skrevet 27. november 2003 #20 Skrevet 27. november 2003 Ingen har sagt at alle tynne kan legge på seg eller at ingen tynne har pupper.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå