Gå til innhold

Kløe mellom brystene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om flere her sliter med kløe mellom brystene, i kløfta, i perioder. I sommer har jeg klødd veldig i dette området, spesielt når jeg har vært varm eller svett. Har lurt på om det kan være varmeutslett eller noe hormonelt, siden jeg akkurat har vært gjennom svangerskap og fødsel. Jeg ammer ikke, da jeg var gjennom en dødfødsel. Det kan være jeg klør ekstra, fordi den pyskiske påkjenningen etter det vi har gått gjennom har vært stor.

Jeg kommer til å oppsøke lege ift dette, men inntil da kunne jeg ha nytte av å høre om flere har opplevd en slik kløe. Jeg blir så urolig - er det hudkreft? - kanskje også fordi en slik opplevelse jeg har vært gjennom, setter kroppen i beredskap. Man blir forberedt på alt, og har lett for å frykte det verste. Vanligvis er jeg ganske rasjonell av meg, men i sommer har jeg kjent på frykt for veldig mye... Slitsomt, er det.

Så - er det flere kvinner der ute som har klødd i kløft-området? Hva har dere gjort for å lindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hos meg har det vært varme- eller svetteutslett. Kommer om sommeren, og det skal lite til før jeg får det siden jeg svetter en del. Jeg gjør ikke så mye, sørger bare for god hygiene og rene BH-er, og lufte så godt jeg kan. Hos meg er det mindre ubehagelig hvis det er tørt i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...