maddek Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Hei! Jeg gikk til innkjøp av en leilighet, Mars i år. leiligheten er relativ "ny" (ferdig bygd 2006)og er derav innredet med moderne fasader,men ikke de smarteste. Badet har en standard innredning med: toalett, dusjkabinett, vask med to skap under og en vaskemaskin ved sidna. Alt i veldig standard preg. Hvitt og uten noen særlig detaljer. Det jeg kunne ha tenkt meg, var og få skiftet ut servanten og dratt bordplaten!? over vaskemaskinen,slik at jeg får et sammenhengende bord vedsidna vasken.samtidig som vaskemaskinen blir litt mer gjemt bort. Jeg har sett andre ha disse løsningene i sine hjem,men prøve og finne noe slikt på internett var ikke like enkelt. Jeg har søkt og søkt på div,men ender alltid opp med å finne badromsmøbler, der alt er ferdig bygd. Jeg har lyst til å skifte ut vasken, og få litt mer farge på de nye skapene.Men jeg får jo ikke kjøpt et standard oppsett for dette. noen som har noen tips, evt gjort dette selv å vet hva prislappen ligger på? takker for alle tips og ideer:) (bilde som er lagt ved er ikke badet mitt,men veldig likt. Eneste forskjell er at jeg har dusjkabinett og hvite flater rundt vasken.)
Agathe Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Jeg tror også det kan være lurt å vurdere kjøkkeninnredninger. Det er mulig å legge en benkeplate akkurat så lang som du vil ha den. NEdfelle en vask i platen, og sette kjøkkenskap under. Gjerne på bein, og ikke på sokkel sånn som er vanlig på kjøkkenet.
maddek Skrevet 24. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2011 Det skal jeg sjekke ut! tusen takk:)
AnonymBruker Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Vi skal gjøre det på badet vårt som nå blir pusset opp. Men; valg av materialer er sinnsykt viktig!!! Mange kjøper en billig løsning med underskap laget i sponplate med folie over. Det skal da ett hakk i skapet til før den begynner å gå i oppløsning. I tillegg velger mange benkeplate i tre på badet. Dette nektet rørleggeren vår å montere for oss. Grunnen er at det vil komme kondens rundt rørene, som vil gjøre at treverket sprekker opp og bare holder i noen år. Husk også at det er naturlig mer fukt på et bad enn på et kjøkken. Vi har løst det med å kjøpe en skjenk som vi fjerner den opprinnelige platen på, og så spesialbestiller vi en glassplate som også dekker vaskemaskinen. Vi har kalkulert med en pris på ca 10.000 for herligheten, pluss servant og blandebatteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå