AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Hun ene sa til han 25 år gamle mannen at hun tenkte å ta med seg en skje når de møttes. Så hun kunne si "Ska` vi spoone?" og hvis han hadde sagt nei, skulle hun dratt frem en hårbørste og sagt at neivel, hun klarer seg selv hun. Hva var det for noe? Jenta virket helt oppegående før det... Rett og slett flaut å se på, slo nok ikke an som hun forventet. 2
hjertesukka Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Sikkert ikke så lett i en slik situasjon. Jeg tør ikke tenke på hva jeg selv hadde sagt/gjort. Slik jeg oppfatter det, så var det et forsøk på å være morsom og bryte isen. Men ingen lo og ingen kommenterte det, så da blei det jo flaut. Tror forresten hun sa "greier meg selv". Artig serie.
UnderCover Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Jeg har gått glipp av gårsdagens episode og halve idag, men nå skal jeg se andre halvdelen Hva er det som har skjedd? Hva går det ut på? Nå ser jeg bare masse damer som skal bo hos en fyr?
hjertesukka Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Det er et humoristisk forsøk på å befolke bygdenorge. Busslast med damer fra urbane strøk skal se om de liker seg på landet. Og noen er kanskje heldige og treffer en ungkar. Men forsto det slik at også familier er velkomne.
Rainbow Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Hørte ikke sitatet, men hun må jo ha sagt "greier meg selv", ellers er det ikke noe poeng i det dårlige poenget. Serien går ut på at en busslast med damer kjører rundt i distrikts-Norge til bygder som er prega av fraflytting. Så poenget er å få flere damer til å bosette seg der. De er fire dager i hver bygd. Tre (hvertfall i første bygd) ungkarer skal representere bygda, og presentere den for damene. Og de damene som ønsker det kan velge å bli bedre kjent med den de liker best. Da henger de med den utvalgte hele dagen de fire dagene, men velger hver dag om de vil komme tilbake dagen etter. Fjerde dagen blir alle damene spurt om de har lyst til å bli, og de som har lyst blir i bygda og blir bedre kjent med den - flytter kanskje dit etter hvert - og de andre busses videre til neste bygd. Man kan velge om man vil bli fordi man liker bygda eller fordi man liker en av ungkarene (eller evt en annen ungkar for den del). Så det er en slags forvridd versjon av "Jakten på kjærligheten" der hovedfokus er selve bygda og bonus er kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 I går sa hun René (?) til han karen at bygda var nok for liten, hun måtte ha mer by. Okei. Vet hun ikke hva hun har meldt seg på? "Gøy på landet".. 7
Gjest Survival Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Jeg er sikker på at jeg hadde sagt noe tilsvarende om jeg var i samme situasjon som disse kvinnene Det må være så utrolig pinlig i utgangspunktet, og hvis man da skal finne på noe intelligent å si... Nei, tror jeg hadde fått lignende psykiske sperringer! Haha.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Merkelig program! Hvem vil vel hoppe av i den første bygda? Da får de jo ikke reist rundt og sett resten. Hadde jeg møtt en jeg likte hadde jeg nok reist videre og heller tatt kontakt etterpå. Og skal de bare flytte rett inn der? Hva skjer i praksis etter de har hoppet av bussen? Fikk litt vondt av de når alle utenom hun ene dro...
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Hvem var det som ble igjen? Renee? Jeg synes at det er så langdrygt. Hadde ikke regna med det ble brukt 4 episoder på hvert sted. Og så er introen lang, og de repiterer infoen om jentene. "Jeg heter Renee, er lærer og ville tidligere bli arkitekt" har jeg hørt minst 3 ganger iløpet av den lille tida jeg har sett.... Blir kanskje mer spennende når de er på et sted som virker mer interessant... 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2011 #10 Skrevet 25. august 2011 Hvem var det som ble igjen? Renee? Jeg synes at det er så langdrygt. Hadde ikke regna med det ble brukt 4 episoder på hvert sted. Og så er introen lang, og de repiterer infoen om jentene. "Jeg heter Renee, er lærer og ville tidligere bli arkitekt" har jeg hørt minst 3 ganger iløpet av den lille tida jeg har sett.... Blir kanskje mer spennende når de er på et sted som virker mer interessant... Renee ble ja. Det var langdrygt ja. Etter 2 timer med selge pølser holdt det liksom... Mer action takk! Interessant program ja, innser hvor heldig jeg er som bor i byen og ikke på disse gudsforlatte stedene
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #11 Skrevet 26. august 2011 Synes også at det er langdrygt, de kunne holdt seg med maks to episoder pr sted. Men ellers synes jeg programmet er artig så langt Fikk så vondt av Harald da hun ene jenta hans dro, også synes jeg det var såå moro at Rene ble igjen som Erik (var vel det han het..?), han ble jo skikkelig betatt av henne Landet trenger ikke å være et "gudsforlatt sted", som noen sier. Er selv født og oppvokst på landet og trives godt der, selv om jeg bor i byen nå. Noen passer til å bo landlig, andre ikke..
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #12 Skrevet 26. august 2011 Renee ble ja. Det var langdrygt ja. Etter 2 timer med selge pølser holdt det liksom... Mer action takk! Interessant program ja, innser hvor heldig jeg er som bor i byen og ikke på disse gudsforlatte stedene OMG. Jeg har helt motsatt oppfatning. Jeg bor på landet, og når jeg sitter å ser sånne fine steder, så er jeg veldig taknemlig for at jeg bor så fint til jeg også. Jeg og sambo hadde ei hotellhelg i Oslo i sommer og må ærlig innrømme at det IKKE ga mersmak.. Masse folk, masse bråk, masse stress.. Hvor ble det av pusterom? Har ikke tenkt meg tilbake til Oslo for å si det sånn! 3
UnderCover Skrevet 26. august 2011 #13 Skrevet 26. august 2011 Jeg har helt motsatt oppfatning. Jeg bor på landet, og når jeg sitter å ser sånne fine steder, så er jeg veldig taknemlig for at jeg bor så fint til jeg også. Helt enig
Gjest Survival Skrevet 26. august 2011 #14 Skrevet 26. august 2011 OMG. Jeg har helt motsatt oppfatning. Jeg bor på landet, og når jeg sitter å ser sånne fine steder, så er jeg veldig taknemlig for at jeg bor så fint til jeg også. Jeg og sambo hadde ei hotellhelg i Oslo i sommer og må ærlig innrømme at det IKKE ga mersmak.. Masse folk, masse bråk, masse stress.. Hvor ble det av pusterom? Har ikke tenkt meg tilbake til Oslo for å si det sånn! Helt enig! Å bo på landet gir en helt annen psykisk trygghet og lykke for meg enn hva jeg føler i storbyen. For å nevne noen; gå trygt hjem etter en bytur midt på natten uten å frykte overfall og voldtekt. Å kunne gå et par meter før man er i naturlige, fantastiske omgivelser hvor man kan drive med friluftssport eller hva man nå enn måtte ønske. Det at man unngår følelsen av at noen alltid ser på. Det er så mye færre folk enn i byen så man har faktisk litt rom i mellom folkemengdene. Ja, for ikke å snakke om den friske lufta!! Oksygen er undervurdert.
Drizzt Skrevet 1. september 2011 #16 Skrevet 1. september 2011 Jeg så litt på noen episoder, men syns det er dumt at man må betale for å se hva som skjer etterpå på nettsiden deres ...
AnonymBruker Skrevet 2. september 2011 #17 Skrevet 2. september 2011 Jeg og synes det er utrolig langdrygt. Har ikke sett mer enn én episode, den siste i rekken tydeligvis, for da skulle jentene velge.. Det ga ikke akkurat mersmak Syns forøvrig det virker utrolig koselig på slike steder, men selv tror jeg ikke jeg ville ha bodd på et sted hvor det er én nærbutikk, alle kjenner alle. Langt fra andre byer. Kommer fra bygda selv, men ikke så voldsomt som de stedene som ser ut til å bli presentert der.
Rainbow Skrevet 5. september 2011 #18 Skrevet 5. september 2011 Hva skjedde i den forrige bygda, egentlig? Var det noen som ble igjen hos Kvitseid-folka? Detter innom serien innimellom, er litt voldsomt når det går her dag.
hjertesukka Skrevet 5. september 2011 #19 Skrevet 5. september 2011 Hva skjedde i den forrige bygda, egentlig? Var det noen som ble igjen hos Kvitseid-folka? Detter innom serien innimellom, er litt voldsomt når det går her dag. To jenter blei igjen i Kviteseid, men ikke spør meg om navn. Nå er jeg spent på om noen blir igjen i Vikedal. Gjetter på en ihvertfall.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 5. september 2011 #20 Skrevet 5. september 2011 Uff, jeg synes at dette programmet var pinlig jeg. Så på en episode i går, det var sikkert en reprise, der de ble invitert på frokost hos mennene. En av mennene lagde vafler og brownies til de skulle komme, og da reagerer den ene damen med å rynke på nesen og sa noe om at det var kraftig å spise til frokost. Er det mulig? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå