Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan setter dere håret opp med donut-bun?

Og hva slags klemmer bruker dere for at det skal sitte, men se så pent ut som mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg børster alt håret mitt opp i en stram, høy hestehale og setter donuten utenpå strikken, så blir som en ekstra strikk. Deretter prøver jeg så godt jeg kan å fordele håret jevnt utover slik at donuten ikke synes og fester med fliseklemmer som er i nesten samme farge som håret mitt...

Skrevet

her er to videoer som er geniale og sitter perfekt.

• Liker 1
Skrevet

Takk folkens :)

Skrevet

Kvar kjøper eg denne? Finst den i mange fargar?

Skrevet

Ok, det er ein sokk... :ler:

• Liker 2
Skrevet

Neida. Du kan kjøpe ferdige hair-donuter..Jeg kjøpte min på ebay, og der hadde de hvertfall blond, brun og sort :)

Skrevet

Neida. Du kan kjøpe ferdige hair-donuter..Jeg kjøpte min på ebay, og der hadde de hvertfall blond, brun og sort :)

Må ein ha veldig tjukt hår for at alt hår skal dekke over donuten?

Skrevet

Nå vet jeg hva jeg skal bruke alle sokkene som blir igjen etter at sokkemonstret har tatt partneren deres! :)

Skrevet

Jeg har verken tykt eller tynt år, og mitt dekker hvertfall..

• Liker 1
Skrevet

jeg har lett etter denne donutten hos frisører, Vita, H&M, parfymerier, Helsekost, Cubus, Kapphal, Noe for en hver, Nille...

Ingen har. Ebay er eneste stedet jeg har sett det...

• Liker 1
Skrevet

Må ein ha veldig tjukt hår for at alt hår skal dekke over donuten?

Neida, jeg har ikke tjukt hår, og det fungerer helt fint. Min er brun, jeg har mørk blond/ask-farget hår, så om det skimter litt igjennom av og til så gjør det ikke noe.

jeg har lett etter denne donutten hos frisører, Vita, H&M, parfymerier, Helsekost, Cubus, Kapphal, Noe for en hver, Nille...

Ingen har. Ebay er eneste stedet jeg har sett det...

De tok den inn på Glitter for en stund siden vet jeg, husker ikke helt hvilken glitter jeg så den på, men regner med du kan høre med dem der.

Skrevet

glitter har ikke, de jeg har sett på.

• Liker 1
Skrevet

Men ebay er jo genialt da. Billig og flott :)

Skrevet

Men det er sånne fliseklemmer som er best å bruke til å feste med?

Skrevet

jeg synbs ikke de er best å bruke, disse er bedre.

Skrevet

Ja, og det beste er å peke den ut fra midten først og så snu inn og under, sitter bedre da.

Skrevet

Ja, og det beste er å peke den ut fra midten først og så snu inn og under, sitter bedre da.

Det skjønte jeg ikke :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...