Wonders Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Jeg er ikke kjent,i det heletatt. Har forstått Stureplan er best etter hva jeg liker. Men i hvilket området er det? Er inne på en bestillingsside og de foreslår: Berzeliiparken Gustav Adolf Square (Gustav Adolfs torg) (Stockholm) Kulturhuset Kungliga Dramatiska Teatern (Dramaten) Kungliga Operan Kungsträdgården Nordiska Kompaniet Råsunda stadion sentrum Sergels Torg Skansen Stockholm Globe Arena Stockholms Olympiastadion Stockholms Slott Stockholms stadshus Stockholms universitet Stortorget (Stockholm) Tivoli Gröna Lund Vasamuseet Vasaparken Er det noen som er godt nok kjent til å sammenligne noe av dette med Oslo ?? Så vi ikke havner på hotell på "Ekeberg" eller "Storo", om du forstår. Dette er for en langweekend, og pappa og jeg planlegger og ta morgentoget Oslo/Stock så vi får en nydelig reise også...
Elsa Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Av de du nämner är det områdena i den översta kategorin som ligger närmast Stureplan (kanske med undantag av kulturhuset). Råsunda, Universitetet och Globen är utanför city så de kan du stryka. Alla de andra områdena ligger i teorin på gångavstånd, så frågan är bara hur långt du är villig att gå och hur mycket mycket pengar du har lust att lägga på rummet. Räknar med att det mesta i stureplansområdet generellt är ganska dyrt
Gjest padawan Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 sist jeg var i Stockholm mener jeg å huske jeg bodde i Hotel Riddargatan som lå i umiddelbar nærhet av Stureplan.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Da vi var i Stockholm sist, ville vi bo så sentralt som mulig. Stureplan sier meg ingenting, men vi valgte SAS-hotellet Royal Viking som ligger midt i smørøyet, flytog stopper rett ved, to min spasertur til Åhlens/midt i handlegaten, mange restauranter og puber rett ved. Pluss SkyBar i toppetasjen! Og basseng/boblebasseng i kjelleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå