Gå til innhold

Reise utenlands helligdagene i jula

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga kompliserte familiegreier vurderer jeg å ta med min bedre halvdel utenlands i helligdagene. Vi har barnefri fra lillejulaften til nesten nyttår. Noen som har feriert disse dagene i utlandet før?

Vi har tidligere vært mye i Italia, Frankrike og England (London)ser ikke for meg en uke i syden, da vi bare har 5 dager til rådighet. Og helst Europa så man ikke må reise bort hele ferien på et fly. Sydeuropa har jo sjelden den kulda og snøen som vi har, og det er å foretrekke om man kan få litt sol og litt mer varme enn hjemme.

Det som er viktig for oss er god mat og vin, gjerne noen severdigheter men flyr ikke ned museumer hele dagen heller. En hyggelig gamleby og gjerne muligheter for å være litt aktiv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg kikket på Norwegians flygninger til Las Palmas, Grand canaria. Eventuellt Madeira eller Dubai.Tror de flyr til Marocco også. Eventuelle så er det bare å bruke søkemotorer på nett og innhente flypriser fra flere selskap. Også Tenerife og Lanzarote har brukbare temperaturer på den tiden av året

Skrevet

åh bare 5 dager ja,,, vel jeg skulle si Thailand, dit skal vi i julen.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

London er jo kjempe koselig! Ja det er jo kaldt der ( ser du helst vile ha litt varme) Men jeg syns du skal tenke litt på London! HAr selv bodd der, og romjulen der nede er magisk! Julemusikk over alt, julelys i alle gatene, bare helt magisk rett og slett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...