AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Noen som har tips til hyggelig sted for en langweekend på Fyn i Danmark? Helst ved sjøen, gode restauranter etc. Både for familie og 2-på-tur...?
ToveM Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 Jeg har vært noen ganger på Fyn. Fåborg er en fin by, der kan en ta dagstur med båt til Tyskland. Middelfart er en fin liten by. Den plassen vi har trivdes best er på Bogense strand camping. De har fine hytter til leie. Gangavstand til byen. Odense har jeg såvidt vært innom i dyreparken. Har ellers ikke særlig kjennskap til byen. Men det er jo en stor fin by.
Glitnir Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Hvorfor akkurat Fyn? Men uansett: Det finnes flere slott som tilbyr weekendopphold med flerretters middager, champagne & kanapeer ved ankomst etc., i tillegg til aktiviteter rundt slottet/godset. Ellers kan jeg anbefale et veldig hyggelig strandhotell på østkysten ved broen: Hesselet hotell i Nyborg. Vet imidlertid ikke om Nyborg, byen hotellet ligger ved, er så mye å skryte av. Men hotellet var kjempebra og rett på stranden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå