Gå til innhold

Hvorfor vil han...?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mann her.

Nå er jeg jo langt oppe i 40-årene, godt gift og det er tusen år siden jeg var på noe marked...

Men da jeg var ungkar og sprellemann i 20-årene hadde jeg flere forhold til eldre damer. Det var ikke mangel på yngre damer, men det var mye mer spennende med damer over 30. Jeg holdt på særlig med ei kjempelenge - hun var 35 og jeg 24. Det handlet ikke bare om sex, men å kunne snakke med ei som hadde meningers mot - og som ville noe annet enn å bare feste. Hun hadde unger (og jada, mann og...). Jeg hadde også fast forhold til en barnløs ei lenge, da var jeg 23 og hun 31. Det var helt topp og som jeg tenker tilbake på med vemod.

Han er nok ikke ute etter et forhold for livet han karen du holder på med, men han synes nok det er stas å være med ei dame som er mer moden enn han og som garantert er bedre i bingen enn de frøknene på hans alder..! ;o)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På måten du skriver og slik du presenterer deg, syns jeg ikke det virker som om du har så god selvtillit som du påstår at du har.

Jobb med den du, så kommer du ikke til å bry deg om han har FHM-venner :jepp:

Gjest Jente 32
Skrevet

På måten du skriver og slik du presenterer deg, syns jeg ikke det virker som om du har så god selvtillit som du påstår at du har.

Jobb med den du, så kommer du ikke til å bry deg om han har FHM-venner :jepp:

Jeg leste selv gjennom hva jeg hadde skrivd nå og det ser feil ut ja. Hehe...

Altså; om han er sammen med disse andre så er det selvsagt bare fint for han, og jeg tror nok det kan både være bra og dårlig.

Så vidt jeg vet har han ikke vært sammen med noen med barn, eller gennerelt voksne damer. Kanskje jeg må være den første.

Gjest Jente 32
Skrevet

Mann her.

Nå er jeg jo langt oppe i 40-årene, godt gift og det er tusen år siden jeg var på noe marked...

Men da jeg var ungkar og sprellemann i 20-årene hadde jeg flere forhold til eldre damer. Det var ikke mangel på yngre damer, men det var mye mer spennende med damer over 30. Jeg holdt på særlig med ei kjempelenge - hun var 35 og jeg 24. Det handlet ikke bare om sex, men å kunne snakke med ei som hadde meningers mot - og som ville noe annet enn å bare feste. Hun hadde unger (og jada, mann og...). Jeg hadde også fast forhold til en barnløs ei lenge, da var jeg 23 og hun 31. Det var helt topp og som jeg tenker tilbake på med vemod.

Han er nok ikke ute etter et forhold for livet han karen du holder på med, men han synes nok det er stas å være med ei dame som er mer moden enn han og som garantert er bedre i bingen enn de frøknene på hans alder..! ;o)

Takk for fint innlegg! ... :klemmer:

Skrevet (endret)

Du skal ikke bekymre deg. Du synes kanskje venninnene hans er penere enn deg, men det er det ikke sikkert han synes. Og husk at selv om det skulle være slik at de var mer billedskjønne enn deg, betyr det slett ikke at de er mer sexy. Når det kommer til det å være sexy, er det utstråling som teller mest av alt. Attitude. Og når det kommer til hvor tiltrukket han er av deg, har dette nesten utelukkende med kjemi å gjøre. Om kjemien ikke stemmer hjelper det ikke hva man har å by på av utseende, medmindre det bare er tøm og røm. Og om kjemien stemmer, da er det ikke nødvendig å bekymre seg over hvorvidt man er "pen nok".

Og fem år? Medmindre han er tenåring, er ikke dette for aldersforskjell å regne. Har selv vært sammen med damer syv år yngre og fem år eldre, og har aldri tenkt at vi var noe annet enn jevngamle.

Endret av K.A.
Gjest Jente 32
Skrevet

KA

Enig i det du sier der! Veldig. Kjemien er det INGENTING å si på. Fra første møte var det lure smil og brennede deilige blikk

Mulig det er bare jeg som syns han er for digg til å være sant. Er det ikke noe i det da, ofte? :sjenert:

Skrevet

KA

Enig i det du sier der! Veldig. Kjemien er det INGENTING å si på. Fra første møte var det lure smil og brennede deilige blikk

Mulig det er bare jeg som syns han er for digg til å være sant. Er det ikke noe i det da, ofte? :sjenert:

Det er selvfølgelig nærliggende å tvile på ting som virker for godt til å være sant, men den som intet våger intet vinner. Om du hopper til køys med ham, kan det hende det blir skuff, enten fra din side eller fra hans. Og det kan hende du blir såret. Men det kan det jo like gjerne bli med en mann like gammel som deg eller eldre enn deg også. Det kan hende det ikke funker. Men om du ikke prøver, funker det ihvertfall ikke. Spørsmålet er om du foretrekker å risikere å angre på at du prøvde det ut med ham, eller om du heller foretrekker å angre på at du ikke prøvde.

Selv ville jeg hoppet i det med begge ben, men det er vel mest fordi at som mann kommer det til et punkt hvor hjernefunksjonene tas over av det andre hodet, og konsekvensanalysen arkiveres under "den tid, den sorg". :lol:

Skrevet

Jeg stusset litt på det du skrev om at han ikke er den skarpeste kniven i skuffen ... I så fall har han neppe det fantastiske dametekket du vil ha det til. Iallefall ikke med tanke på hvem han virkelig kan "få".

Skrevet

Ble litt paff over det der med en aldersforskjell på 5 år...! :skratte: Men når jeg ser tilbake på mitt liv, må jeg innrømme at jeg for 30 år siden syntes det var rart at en gutt på 19 var tiltrukket av meg (som da var 25)...! Og han var italiener og blond (!) i tillegg, samt hadde en hel fanklubb av fjortiser som fotfulgte ham..! Jeg synes egentlig at det er veldig snodig at det blir laget et så stort nummer av at kvinnen er noen år eldre enn mannen- mens det ikke er noen særlige reaksjoner på gubber som "erobrer" kvinner som de kunne vært bestefar til (har også lagt merke til at ingen av disse gubbene er minstepensjonister) :kvalm:

• Liker 1
Skrevet

Du lever bare en gang.. ta sats og hopp i det! ;)

• Liker 2
Skrevet

TS her:

Jeg har spurt: vil du egentlig? Og da har han svart: det er opp til deg ;) vet du vil, har han sagt da.

Får det til å føles litt som han gjør det for min del liksom. Om du skjønner. Han er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen, men så jæveli deilig!

Det er 5 år mellom oss

Du føler han ikke vet hva han vil ?

Men siden han har flydd med masse damer som du skrev i innledningen kan han vel ikke være dum ang.det med damer?

Når du skriver slik så tror jeg han vil leke litt med deg. Hvis han ikke totalt sett ikke er den "skarpest kniven si skuffen." Er han en litt "sløv kniv" kan det jo hende han lar deg bestemme alt? Eller han er veldig usikker.

Gjest Jente 32
Skrevet

Huff, dårlig gjort å si han er litt dum, for han er ikke det, men han er kanskje ikke typen jeg ville vært i ett langvarig forhold med. Vet ikke egentlig.

:sjenert:

KA:

Du har de absolutt beste innleggene her. Er så enig med deg.

Vet ennå ikke hva jeg gjør...

Skrevet

Han er sikkert bare desperat. Kankje han ikke tror at han kan få noe bedre?

Skrevet

Høres ut som om han bare vil pule, med tanke på det svaret du fikk. Hvorfor bare ikke hoppe inn i det? ;)

Skrevet

Huff, dårlig gjort å si han er litt dum, for han er ikke det, men han er kanskje ikke typen jeg ville vært i ett langvarig forhold med. Vet ikke egentlig.

:sjenert:

KA:

Du har de absolutt beste innleggene her. Er så enig med deg.

Vet ennå ikke hva jeg gjør...

Takk for den - man prøver, vet du :takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...