Gå til innhold

Hvorfor vil han...?

Fremhevede innlegg

Gjest Jente 32
Skrevet

En fyr vil treffe meg. Jeg er mamma og kanskje ikke så ille til å være mor til flere barn.

Gutten er en del yngre enn meg og vil gjerne treffe meg hos han.

Han har stor omgangskrets med masse vakre, unge jenter. Han kan få hva han vil

Hva skal han med meg tenker jeg? Jeg har god selvtillitt, så det har ikke noe med det å gjøre, jeg bare lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fyr vil treffe meg. Jeg er mamma og kanskje ikke så ille til å være mor til flere barn.

Hva skal han med meg tenker jeg? Jeg har god selvtillitt, så det har ikke noe med det å gjøre, jeg bare lurer...

Tror egentlig hab vil utvide horisonten sin mer og prøve noe nytt.

Er han oppgående og voksn for alderen kan det hende han føler du er bedre å kommunisere med enn ungjentene.

Kan hende han ønsker seg en pulevenn og ser på deg som mere stabil.

Du har barn,ikke sikkert han ønsker det enda da er du tryggere slik enn verpesyke unghøner.

Kanskje jan også ser på deg som en potensiell framtidig partner som han elsker?

Gjest Jente 32
Skrevet

TS her:

Takk for svar. Ja, kan være noe i det du sier, men føler fortsatt litt prestasjonsangst i forhold til utseende til disse andre.

Mulig han liker at jeg er jordnær, ekte og fin likevel. Uten å være dollete. Ikke vet jeg.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Han er fantastisk...

Skrevet

You go GIRL! :jepp::klappe:

Gjest Jente 32
Skrevet

You go GIRL! :jepp::klappe:

TS her:

TRO MEG: Jeg vil, men jeg er redd han skal angre etterpå. Eller tenke: wtf?

Jeg vet jo hva jeg er god for :gjeiper:

Har flørtet en del og kyssa. Det var HELT fantastisk. Jeg klarte ikke å gå etterpå... :fnise: Sjelven i hele meg. Skulle gjerne hatt mer, men usikker på om det ødelegger alt

Skrevet

Jeg har en kompis på 27 som er GIFT med mora til venninna mi på 45.

Folk var selvfølgelig veldig SKEPTISKE og det gikk mange fine gjetord om de to kan du tro, men saken er den at de er gift enda og har vært det i 3 år nå.

Det virker som om de to har det kjempebra sammen, så det må da være ett godt eksempel på at det finnes unge gutter som faktisk synes kvinner som er eldre enn seg er vakre, modne, kloke og tiltrekkende. Stol på at han vil ha deg fordi han mener du er bra og ikke noe annet. :jepp:

Eventuelt kan du jo prate med han og spørre om hvor han egentlig vil med dette?

• Liker 2
Gjest Jente 32
Skrevet

TS her:

Jeg har spurt: vil du egentlig? Og da har han svart: det er opp til deg ;) vet du vil, har han sagt da.

Får det til å føles litt som han gjør det for min del liksom. Om du skjønner. Han er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen, men så jæveli deilig!

Det er 5 år mellom oss

Skrevet

TS her:

TRO MEG: Jeg vil, men jeg er redd han skal angre etterpå. Eller tenke: wtf?

Jeg vet jo hva jeg er god for :gjeiper:

Har flørtet en del og kyssa. Det var HELT fantastisk. Jeg klarte ikke å gå etterpå... :fnise: Sjelven i hele meg. Skulle gjerne hatt mer, men usikker på om det ødelegger alt

Ødelegger hva? Er du redd for å miste han som venn? Hvis dere begge er interesserte, er det vel ikke noe å lure på. :)

Og fem år er ingen aldersforskjell å snakke om.

Skrevet

Bare 5 år?? :fnise:

Da er det jo ikke noe å bekymre seg for? Da er dere nesten jevngamle da.

Gjest Jente 32
Skrevet

er redd det skal ødelegge den fine og deilige flørten vi har nå. kanskje han mister interesse og går tilbake til de andre. Jeg er ikke ute etter noe forhold, bare så det er sagt.

Gjest Jente 32
Skrevet

Bare 5 år?? :fnise:

Da er det jo ikke noe å bekymre seg for? Da er dere nesten jevngamle da.

Det er ikke alderen som bekymrer meg, men at jeg er "gammel mor" og de andre FHM-jenter. haha!

Skrevet

Da sier du til han at du bare vil flørte og at du synes han er deilig (alle menn liker og høre det). :gjeiper:

Sjangsen er stor for at han synes det er en OK plan og slik kan dere beholde det dere har.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Han liker milfs

Skrevet

Det er ikke alderen som bekymrer meg, men at jeg er "gammel mor" og de andre FHM-jenter. haha!

Du sier jo at han kan få hvem han vil ha, så da kunne han jo ha fått en av "FHM-jentene" hvis det var dem han var interessert i. Noe han tydeligvis ikke er?

• Liker 1
Skrevet

Du sier jo at han kan få hvem han vil ha, så da kunne han jo ha fått en av "FHM-jentene" hvis det var dem han var interessert i. Noe han tydeligvis ikke er?

Signerer denne jeg! :jepp:

Skrevet

Samboeren min har en milf fantasi. Han er 21 år, men sier at han kunne tenkt seg å prøve en dame i 30-40 årene. Tror egentlig ikke dette er en veldig uvanlig fantasi.

Gjest Jente 32
Skrevet

Signerer denne jeg! :jepp:

Ser den, men vet også at han har disse når han vil. tror jeg.

Er vel bare usikker på intensjonen hans...

Han hadde GANSKE lyst :rodmer: sist vi var sammen han også, så tror egentlig han bare ikke vil innrømme det. Eller så spiller han bare kostbar

Skrevet (endret)

Tviler sterkt på at det er en milf-fantasi som ligger til grunn for interessen når ts er bare 5 år eldre enn han.

Endret av Cathrine88
Skrevet

Han har vedda med kompisene sine om å pule en milf eller noe. Med en gang dere har pult løper han til kompisene sine for å skryte av at han har pult en milf...

Gjest Jente 32
Skrevet

Han har vedda med kompisene sine om å pule en milf eller noe. Med en gang dere har pult løper han til kompisene sine for å skryte av at han har pult en milf...

Haha.. Er det virkelig noe å skryte av altså? :fnise:

Da får han i hvertfall en jævli fin milf :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...