Honesty Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 (endret) Nei, og nei. For mye farger for min smak, og jeg liker ikke omslagskjoler eller kjoler med dyp v-utringning. Endret 23. august 2011 av Honesty
loffen Skrevet 23. august 2011 #5 Skrevet 23. august 2011 Jeg likte den øverste, den andre ble for 'bråkete'. 2
The Kitten Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 Likte den øverste best, men likte ingen av dem særlig godt.
Violen Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Liker den første bedre enn den andre, men liker egentlig ingen av dem.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #8 Skrevet 23. august 2011 Synes begge er fine jeg, kjedelig om alle skal gå rundt i sort da!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 Liker du dem selv TS? Du har linket nå til 4 (?) kjoler som likner hverandre i både stil og farger. I begge trådene svarer de fleste at de A) ikke ville betalt så mye for kjolene, og/eller B) at de er for bråkete, og har ett snitt mange ikke liker. Jeg likte faktisk litt den siste her, selv om den er way too much for meg å faktisk vurdere å kjøpe. Men hva rolle spiller det? Jeg har sydd meg ett pistasje-grønt, fotsidt rynkeskjørt. Hadde jeg tatt bilde av det og lagt det ut, kan det godt hende mange hadde svart at det ikke var deres stil, ikke likte fargen, synes sånne typer skjørt er "ut", men det betyr jo faktisk minimalt, rett og slett fordi JEG hadde lyst på det. Jeg spurte ingen, før jeg kjøpte stoffet og laget mønsteret, fordi det ikke betyr noe hva andre synes før jeg kjøper eller lager klær. Jeg spør kanskje kjærsten, dersom det er noe jeg liker godt, men er litt usikker på av ymse grunner, men andre? nope! Det er jeg som skal gå med det. Stol på din egen smak, liker du de, har råd til og synes de er verd 3-400 euro: go for it. 2
Sunniva81 Skrevet 23. august 2011 #10 Skrevet 23. august 2011 Den første var fin De andre ble for mye.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #11 Skrevet 23. august 2011 Liker du dem selv TS? Du har linket nå til 4 (?) kjoler som likner hverandre i både stil og farger. I begge trådene svarer de fleste at de A) ikke ville betalt så mye for kjolene, og/eller B) at de er for bråkete, og har ett snitt mange ikke liker. Jeg likte faktisk litt den siste her, selv om den er way too much for meg å faktisk vurdere å kjøpe. Men hva rolle spiller det? Jeg har sydd meg ett pistasje-grønt, fotsidt rynkeskjørt. Hadde jeg tatt bilde av det og lagt det ut, kan det godt hende mange hadde svart at det ikke var deres stil, ikke likte fargen, synes sånne typer skjørt er "ut", men det betyr jo faktisk minimalt, rett og slett fordi JEG hadde lyst på det. Jeg spurte ingen, før jeg kjøpte stoffet og laget mønsteret, fordi det ikke betyr noe hva andre synes før jeg kjøper eller lager klær. Jeg spør kanskje kjærsten, dersom det er noe jeg liker godt, men er litt usikker på av ymse grunner, men andre? nope! Det er jeg som skal gå med det. Stol på din egen smak, liker du de, har råd til og synes de er verd 3-400 euro: go for it. Du har helt rett! Og normalt bryr jeg meg ikke om hva andre synes. Det er bare at disse er så "ikke meg" normalt, så derfor lurer jeg litt da. Jeg synes alle fire er superkule
Gjest Spinell Skrevet 23. august 2011 #12 Skrevet 23. august 2011 Den øverste her er den eneste av de fire du har lenket til som jeg kunne vurdert.(I og med at kjolene er klippet fra samme nettside og har omtrent samme stil antar jeg at den andre tråden med spørsmål om en kjole/tunika er harry også er laget av deg.) Kjolen i innlegg nr 2 er for bråkete. Alle fire ser billige ut på bildene, og erfaringsmessig ser ting bedre ut på reklamebilder enn i virkeligheten...
Gjest Pippi1979 Skrevet 23. august 2011 #13 Skrevet 23. august 2011 Den øverste her er den eneste av de fire du har lenket til som jeg kunne vurdert.(I og med at kjolene er klippet fra samme nettside og har omtrent samme stil antar jeg at den andre tråden med spørsmål om en kjole/tunika er harry også er laget av deg.) Kjolen i innlegg nr 2 er for bråkete. Alle fire ser billige ut på bildene, og erfaringsmessig ser ting bedre ut på reklamebilder enn i virkeligheten... Jeg som har lagt ut alle fire ja:) Billige ser de ikke ut i virkeligheten. Jeg har en del fra Diane Von furstenberg og Hale Bob, og det er bra kvalitet/stoff
Gjest Spinell Skrevet 23. august 2011 #14 Skrevet 23. august 2011 Da er det jammenmeg synd bildene ikke yter plaggene rettferdighet. Uansett kvalitet eller ei; det fjerner ikke det faktum at plaggene er bråkete.
Gjest Pippi1979 Skrevet 23. august 2011 #15 Skrevet 23. august 2011 Da er det jammenmeg synd bildene ikke yter plaggene rettferdighet. Uansett kvalitet eller ei; det fjerner ikke det faktum at plaggene er bråkete. Det er sant, men synes det er bra med farger og fest innimellom og
Brukernavn Skrevet 23. august 2011 #16 Skrevet 23. august 2011 Den første kunne jeg fint brukt selv - den andre synes jeg var grusom..
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #18 Skrevet 23. august 2011 Norske er så redde for farger Litt too much på den siste, men likte snittet og fargene. Igjen (som i den andre tråden) liker jeg ikke det blålige mønsteret nederst, det passer ikke inn. Hadde vært finere om det var ensfarget der. Den første likte jeg ikke, kanskje mest fordi en langermet kjole med mønster på hele blir lett 10 kg +, og man bør helst se ut som Miranda Kerr for å bli stilig i den. T.o.m modellen på det bildet så kraftig ut i den, og hun er nok egentlig veldig tynn.
HedvigR Skrevet 24. august 2011 #19 Skrevet 24. august 2011 Det er ikke noe jeg ville gått med selv, men hadde nok ikke tenkt negativt om de av å se de på andre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå