Gjest Pippi1979 Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 Er denne superfin eller litt "mye" for en på 31 år? http://www.euro.halebobstore.com/product/0SOB6731MULTI/Multi-Silk-Jersey-Beaded-V-Neck-Dress.html
Moscato Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Jeg vet ikke, jeg får litt assosiasjoner til Charter-Hilde eller noen andre som pleier å kle seg utrolig prangende og lite kledelig. Men jeg ville i alle fall ALDRI betalt 344 euro for den! 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #4 Skrevet 23. august 2011 Den der var rett og slett ufattelig stygg. Smakløst, rett og slett. Jeg hadde aldri vist meg offentlig i et sånt plagg! 2
..Aisha.. Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Den røde er litt for mye uansett alder og fasong. Den grå utgaven var noe helt annet.
Eudyptula Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 Jeg synes den var litt "mye", men det har ingenting med alderen din å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #10 Skrevet 23. august 2011 Hmm.. hva med denne da? Jeg har nesten bare sort, grått og hvitt i klær - så lyst på noe som er litt fresht og.
Moscato Skrevet 23. august 2011 #11 Skrevet 23. august 2011 Mønsteret ser jo så billig ut, på en måte. Det hadde vært greit nok om det faktisk var noe fra en lavpriskjede, men jeg regner med at den der også koster rundt 300 euro. Og så finnes det jo en mellomting mellom sort/grått/hvitt og superkjempemegaknallfargetmedmasseprangendemønster. 1
Wildy Skrevet 23. august 2011 #12 Skrevet 23. august 2011 Grei nok til strandbruk kanskje? Men ikke noe jeg ville ha brukt til daglig, nei. " bråkete" mønster, og ille farger. Ikke fullt så ille i grått, men fortsatt kun egnet til å hive over bikinien når man taffer opp til kiosken for å kjøpe is... 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #13 Skrevet 23. august 2011 Kommer an på resten av deg. Jeg har alt annet enn den stilen, men er forfriskende med folk som går med slike flagrende "healing"-klær. Ser ut som at du driver med tarot-kort på fritiden. Men helt seriøst, slike klær er kule på rette person.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #14 Skrevet 23. august 2011 Kommer an på resten av deg. Jeg har alt annet enn den stilen, men er forfriskende med folk som går med slike flagrende "healing"-klær. Ser ut som at du driver med tarot-kort på fritiden. Men helt seriøst, slike klær er kule på rette person. Hehe - normalt er jeg en kjedelig økonom i sort, hvite grå og grålilla klær. Men - hadde lyst på noe freshet. Men - ser ikke ut til at så mange andre en meg synes den er kul! Jeg ville jo kun hatt ensfargede pumps og ikke noe annet dill sammen med den.
tøydokka Skrevet 23. august 2011 #15 Skrevet 23. august 2011 den var i det minste SUPERdyr! Skrekk og gruu 1
~white lady~ Skrevet 23. august 2011 #16 Skrevet 23. august 2011 Hehe - normalt er jeg en kjedelig økonom i sort, hvite grå og grålilla klær. Men - hadde lyst på noe freshet. Men - ser ikke ut til at så mange andre en meg synes den er kul! Jeg ville jo kun hatt ensfargede pumps og ikke noe annet dill sammen med den. Kjør på! Synes den på bilde nr 2 var den fineste. Bruk den sammen med et par mørke jeans og svarte/røde ballerinasko. Altfor mange er "redd" farger, de safer med svart, svart, svart og gjerne litt grått, brunt og hvitt. Kjedelig...
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #17 Skrevet 23. august 2011 Kjør på! Synes den på bilde nr 2 var den fineste. Bruk den sammen med et par mørke jeans og svarte/røde ballerinasko. Altfor mange er "redd" farger, de safer med svart, svart, svart og gjerne litt grått, brunt og hvitt. Kjedelig... Takk, helt enig! Haha, de på jobb kommer ihvertfall til å steile når jeg dukker opp i denne neste fest!
Glasspus Skrevet 23. august 2011 #18 Skrevet 23. august 2011 Synes den første så kjempeflott ut, med sorte strømper eller tights og sorte sko, og løsthengende hår (hvis du har langt hår da..), og en rolig make-up. Til festbruk sørger du for bølger i håret.. Jeg kunne tenke meg en slik men ikke til den prisen.. og jeg er altså ingen hippie eller tarotkort-bruker, jobber på kontor i kommune. Og liker smarte klær, og noen ganger må de være friske og artige - som spriter opp hverdagen innimellom
tøydokka Skrevet 23. august 2011 #19 Skrevet 23. august 2011 Haha! Ser litt ut som sånn sarong- greie man kan snurre på seg på stranden Men syns du er ganske kul viss du drar på deg den der og drar på jobb som økonom 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #20 Skrevet 23. august 2011 Haha! Ser litt ut som sånn sarong- greie man kan snurre på seg på stranden Men syns du er ganske kul viss du drar på deg den der og drar på jobb som økonom Hehe - takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå