AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #1 Skrevet 23. august 2011 jeg har funnet noen pyntestein med fin overflate som jeg hadde lyst å skrive på på slik at de kan ligge til pynt. hva kan jeg skrive på de: noen fine forslag? har tre stykker! og hva slags penn skriver man med? tenkte hvit farge, men hvilke type?
Gjest Spinell Skrevet 23. august 2011 #2 Skrevet 23. august 2011 Har du tenkt å kjøre den klassiske "nusselig-linjen" eller er du litt mer geriljaaktig? Det klassiske å pynte med er jo ord som love, home, family, patience o.l. Er man litt modigere maler man ord som f*ck, anger, shut up o.l med sin aller sirligste og mest snirklete skjønnskrift. Man kan for eksempel male bokstavene med Bengalack eller skrive med en lakkpenn. Lakkpenn fås hos leverandører av hobbyartikler, f.eks Panduro.
Namine Skrevet 23. august 2011 #3 Skrevet 23. august 2011 Det kommer jo litt ann på hvordan stil du vil ha? Standarene er vel tro, håp, kjærlighet, home, love osv.. Kan jo gå for en frekkere stil, men det spørs jo om en f*ckstein passer inn da. Finn en teststein, så prøver du deg litt frem med skriving på den. Kan bruke feks lakkpenn som det står over her, og til og med blancopenn (jeg har skrevet med det, ikke på stein, men det ble fint nok det, så lenge en er nøye) Men siden dette er pyntegjenstander, ville jeg nok gått for noe annet. Lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå