Gå til innhold

To menn og en dame

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier vel det meste? Er det normalt at menn tenner på dobbelprenetering på dame? Liksom... jaaa? haha

Videoannonse
Annonse
Gjest fireflies
Skrevet

Jeg kjenner til flere menn som tenner på dette, så det er vel ikke unormalt, selv om det er mer vanlig at de fleste menn tenner på to damer + en mann.

Skrevet

Det tror jeg ikke.

Neppe svært vanlig, men det er garantert at det er en god del som gjør det.

Skrevet

Min eks kjæreste tente på dette, i og for seg helt greit, men i tillegg til andre ting ble han litt sær.

Skrevet

Ja. Tror nok vi er flere.

Skrevet

Hun jeg er sammen med elsker å fantasere om dette... To menn og henne.. Hun bruker å fantasere om at jeg og vin diesel tar henne sammen. Og det blir hun skikkelig kåt av å snakke om når vi har sex. Jeg synes det er litt opphissende selv også, men jeg ville personlig ha foretrukket at det var to jenter.. Selv om begge hadde gått.

Gjest hogwash
Skrevet

Jeg tror mange liker fantasien, men ikke så mange liker å faktisk dele dama med en annen.

Skrevet

Mange menn tenner på dette ja, og mange har veldig lyst til å prøve å kose litt med den andre mannen også, prøve å suge hverandre f.eks.

Skrevet

Mange menn tenner på dette ja, og mange har veldig lyst til å prøve å kose litt med den andre mannen også, prøve å suge hverandre f.eks.

To menn som tilfredstiller hverandre er det vakreste på denne jord. Heterofil sex kan umulig være like tilfredsstillende og deilig. You can turn a straight man gay, but you can't turn a gay man straight. Det sier vel sitt. ;)

Skrevet

Hun jeg er sammen med elsker å fantasere om dette... To menn og henne.. Hun bruker å fantasere om at jeg og vin diesel tar henne sammen. Og det blir hun skikkelig kåt av å snakke om når vi har sex. Jeg synes det er litt opphissende selv også, men jeg ville personlig ha foretrukket at det var to jenter.. Selv om begge hadde gått.

Hun er en sånn en ja :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hun er en sånn en ja :fnise:

Ja det er hun... hehehehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...