Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

selvbruneren tørker? Kan morgenkåpe være en ide kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morgenkåpe eller en pysj kan fint brukes.

Men du må jo regne med at det setter seg lukt i den, så du bør nok vaske den etterpå.

Gjest sunshine-t
Skrevet

Jeg personlig bruker ikke brunkrem, men har noen venninner som gjør det og de sitter enten i morgnkåpen eller så har de kledd seg i det de skal gå i og tar på seg en trenignsjakke eller liknendes. sånn at kremen ikke skal smitte over på klærne i verstefall.

Skrevet

ehhh.. bare for å kommentere altså.... det er milevis stor forskjell på brunkrem og selvbruningskrem!!! brukes ikke på samme måte!!

De gangene jeg har prøvd selvbruningspreparater av ymse slag, har jeg sittet i morgenkåpe e.l. mens det har tørket.

Brunkrem har jeg aldri brukt, men dersom jeg skulle brukt det ville jeg vel kledd som ved vanlig sminking.

Skrevet

Jeg tar på selvbruningskrem om kvelden før jeg legger meg (ser sinnsykt møkkete ut :lol: ) Tar på pysj, legger meg og dusjer av restefargen morgenen etter.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar!

Arwen:Sitter her med St.Tropez selvbruner på meg nå og jeg ser som du sier sinnsykt møkkete ut. Det jeg lurer på er om det er vanlig at det ser helt skjoldete ut mens det tørker/virker. Ser absolutt ikke jevt og pent ut nå hvertfall..

Skrevet

Ja, ser ut som om det skal bli veldig skjoldete. Jeg bruker fake bake, men er vel samme prinsippet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk, føler meg litt roligere nå..

Hvordan klarer du forresten å smøre inn hele ryggen? Tviler på at det kanbli jevnt der på meg.

Og da man dusjer etterpå, bruker du klut el og vasker deg med da, eller bare dusjer du og vasker deg med hendene? Er redd fargen forsvinner hvis jeg bruker klut?

Skrevet

Ryggen er jo ikke så helt enkel nei, om du ikke har en som kan assistere deg litt, så får du bare prøve å vri armene så langt bak på ryggen du klarer selv. Ikke så mye annet å få gjort.

Dusjer bare vanlig etter 4-5 timer.

Ingen klut, bare vanlig såpe.

Skrevet
Hvordan klarer du forresten å smøre inn hele ryggen? Tviler på at det kanbli jevnt der på meg

Sambo :briller:

Og da man dusjer etterpå, bruker du klut el og vasker deg med da, eller bare dusjer du og vasker deg med hendene? Er redd fargen forsvinner hvis jeg bruker klut?

Bruker klut. I og med at jeg har kremen på hele natta setter den seg veldig godt

Skrevet

Sambo :briller:

Så heldig du er - min nekter å røre kremen fordi den lukter "sååå vondt".

Skrevet

Så heldig du er - min nekter å røre kremen fordi den lukter "sååå vondt".

:ler: Den kommentaren der hørtes kjent ut du

Skrevet

:ler: Den kommentaren der hørtes kjent ut du

Ikke noe hjelp = ikke noe sex :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...